Tester Jeres unger også Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2008

Rasmine

Rasmus kan sidde og stirre mig ind i øjnene, og så alligevel kaste maden på gulvet for 117. gang, selvom jeg har sagt nej.
Meget provokerende.

Barnet kravler i øvrigt selv op af trapperne nu(vi går selvf. bagved)
Hvor er det skræmmende...men på den anden side også meget rart, vi slæber ikke så meget på ham mere, han kravler oftest selv op nu.
Jo mere selvhjulpen, jo bedre.
:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

Plysbjørnen

Jo Laura tester også os... Her vil hun gerne holde stævne møde med hunden i hundens kurv, men det er ligesom dens plads hvor den kan få fred... Når vi siger NEJ hårdt og bestemt sætter hun sig ned på nummeren, kigger på os, griner over hele kryderen og ja fortsætter med det hun var igang med...

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

ja! lige nu skal Tif virkelig demonstrere at hun ikke finder sig i at ligge ned i barnevognen... og så sparker hun og kratter stadig med vilje...alt sammen mens hun kigger vredt på mig....:'( så ja...her bliver testet i stor stil!

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

Nææ egentlig ikke... mærkelig nok.

Nogengange kan han flippe ud under et måltid eller når han skal skiftes - men oftest finder jeg ud af at det er i pga ørerne - og så et det jo ikke for at drille mig, men virkelig fordi at han har ondt!
Men jojo... til tider kan man da se at han gør noget for at drille - men endnu er det meget harmløst og ganske underholdende :P

Marie - der vist har et blødt punkt når det gælder Malte... ;)

Anmeld

13. juli 2008

bette

jo hjælp hvor han tester..

her den anden dag havde han fået finger i nogle af mine trusser mens jeg ikke var hjemme og farmand passede.. han havde så glemt at lukke døren til toilettet.... og mikkel var kravlet derud.. åbnet brættet op og stod og kiggede efter steffen.. da steffen så kommer gående og ser at han har mine trusser i hånden siger han "Nej, må ikke" og ser vred ud.. hvorefter mikkel hæver hånden og kaster trusserne ned i toilettet.. (?)8(

eller hvis jeg siger nej til ham når han er på vej hen til noget han ik må.. ja så fortsætter knægten med et kæmpe grin på.. åhh suk

Anmeld

13. juli 2008

Ny mor

Åh, yes - bla. derfor han er "til salg" :P :P Marius gør det samme med maden som Rasmus...grrrr.....
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.