Super fed pusletaske fra ByStroom sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. august 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Kan manden ikke bare beholde den??..en Man-Bag...den klæder ham

haha, åh det må jeg næsten spørge ham om ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

haha, åh det må jeg næsten spørge ham om ;-)

Hehe...husk især at komplimentere ham for den maskuline måde han står på på det sidste billede

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

Uhh kan ikke vente med at tage min i brug

Anmeld

24. august 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Hehe...husk især at komplimentere ham for den maskuline måde han står på på det sidste billede

Haha..... han elsker når jeg flasher billeder af ham herinde (især m taske... nooot)

Anmeld

24. august 2010

LauraLW

kitty skriver:

Sælger du den??!! Det er jo min helt store forelskelse.. Men jeg må nok nøjes med dvd'erne for denne gang

Er det ikke en god taske, eller vad er årsagen? Det er den jeg drømmer om at få, når baby engang har fundet bo i min mave, men hvis den ikke er god, så skal jeg da kigge efter noget andet!

Det er en FANTASTISK taske!!! Elsker den, men vi er en smule på røven pt, så nu prøver jeg at sælge lidt ud. - Har mange tasker, så må ofre lidt.

Men for søren, det er ikke nemt :-)

Glæd dig til du en dag (lige om snart) selv skal eje sådan en :-)

Anmeld

24. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Haha..... han elsker når jeg flasher billeder af ham herinde (især m taske... nooot)

Jeg tænker også at du sikkert har fået STRENGE ordrer på IKKE at få hans hoved med på billedet  ...og hvis nu uheldet er ude, så står han liiige med lidt mere skrævende ben end ellers...just in case 

Anmeld

24. august 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Jeg tænker også at du sikkert har fået STRENGE ordrer på IKKE at få hans hoved med på billedet  ...og hvis nu uheldet er ude, så står han liiige med lidt mere skrævende ben end ellers...just in case 

Jeps hovedet måtte IKKE komme med, det ville han dog ikke gå med til... Og det var kun fordi at jeg var højgravid og MEGET sølle at det var ham der måtte posere.

- Står man ikke altid sådan når man ser tegnefilm med pusletaske på??? Det troede jeg da :-)

Anmeld

24. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Jeps hovedet måtte IKKE komme med, det ville han dog ikke gå med til... Og det var kun fordi at jeg var højgravid og MEGET sølle at det var ham der måtte posere.

- Står man ikke altid sådan når man ser tegnefilm med pusletaske på??? Det troede jeg da :-)

*Fnis*

Anmeld

26. august 2010

LauraLW

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.