Super fed pusletaske fra ByStroom sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.789 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. august 2010

LauraLW

Hej søde damer

Min elskede pusletaske søger nyt kærligt hjem :-)

Den er af mærket ByStroom (BabyStroom), og hedder BEA. Den minder umiddelbart ikke om en pusletaske, men er dejlig rummelig og godt indrettet med mange små lommer/rum og større rum.

Den er sort, kunstlæder - super lækker kvalitet, to snoede skulderstroppe og en lang rem der kan indstilles til enhver barnevogn og klapvogn.

Tasken blev købt i starten af marts, har været med på tur et par gange, men jeg har ikke brugt den daglig (da jeg har skiftet mellem flere tasker, man er vel kvinde hehe) så den fremstår som ny/næsten ny.

Der medfølger pusleunderlag (ubrugt), Suttesnor (ubrugt), Termo-børge til flaske (brugt 1 gang).

Nypris: 799 kr

Sælges for 500 kr + porto

(vedlægger billeder af tasken fra dengang den blev pakket første gang, det er min kæreste der har fået æren af at posere)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Nadia&Daniel

Har lige selv købt denne taske - er så vild med den

Held og lykke med salgt og TØSER: denne taske må I eje - plus I får den til en vild god pris

Anmeld

24. august 2010

LauraLW

Nadia&Daniel skriver:

Har lige selv købt denne taske - er så vild med den

Held og lykke med salgt og TØSER: denne taske må I eje - plus I får den til en vild god pris

Tak! Ja, det smerter også mit hjerte lidt (meget), men må sælge ud desværre...

:-)

Anmeld

24. august 2010

Maalene

LauraLW skriver:

Hej søde damer

Den er af mærket ByStroom (BabyStroom), og hedder BEA. Den minder umiddelbart ikke om en pusletaske, men er dejlig rummelig og godt indrettet med mange små lommer/rum og større rum.

Den er sort, kunstlæder - super lækker kvalitet, to snoede skulderstroppe og en lang rem der kan indstilles til enhver barnevogn og klapvogn.

Tasken blev købt i starten af marts, har været med på tur et par gange, men jeg har ikke brugt den daglig (da jeg har skiftet mellem flere tasker, man er vel kvinde hehe) så den fremstår som ny/næsten ny.

Der medfølger pusleunderlag (ubrugt), Suttesnor (ubrugt), Termo-børge til flaske (brugt 1 gang).

(vedlægger billeder af tasken fra dengang den blev pakket første gang, det er min kæreste der har fået æren af at posere)

Er bare NØDT til at eje den taske - ELSKER den

Men 2 U2 billetter trak tænder ud af månedens budget, så hvis du kan vente til den 1. - så vil jeg SÅÅÅÅÅÅ gerne købe den af dig...!

Krydse kryse fingre

Anmeld

24. august 2010

LauraLW

Maalene skriver:

Er bare NØDT til at eje den taske - ELSKER den

Men 2 U2 billetter trak tænder ud af månedens budget, så hvis du kan vente til den 1. - så vil jeg SÅÅÅÅÅÅ gerne købe den af dig...!

Krydse kryse fingre

Så krydser vi for at ingen andre melder sig :-)

Anmeld

24. august 2010

Maalene

LauraLW skriver:

Så krydser vi for at ingen andre melder sig :-)

Med mit held - så gør der

Anmeld

24. august 2010

LauraLW

Maalene skriver:

Med mit held - så gør der

Jeg har ikke så meget held med mine salgs annoncer hehe, så nu ser vi :-)

Anmeld

24. august 2010

Maalene

LauraLW skriver:

Jeg har ikke så meget held med mine salgs annoncer hehe, så nu ser vi :-)

Man har jo lov og håbe

Men det er den ultimativ fedeste taske - så mon ikke den når at ryge inden

Den skal bare holde til på fredag

Anmeld

24. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Hej søde damer

Kan manden ikke bare beholde den??..en Man-Bag...den klæder ham

Anmeld

24. august 2010

otlitrom

Sælger du den??!! Det er jo min helt store forelskelse.. Men jeg må nok nøjes med dvd'erne for denne gang

Er det ikke en god taske, eller vad er årsagen? Det er den jeg drømmer om at få, når baby engang har fundet bo i min mave, men hvis den ikke er god, så skal jeg da kigge efter noget andet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.