Har du hest? Og mangler denne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.361 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Hvem?

Har en knald lækker (Ikke brugt meget) Wintec Wide 500 Cair sadel i str. 17,5'' - yderst velholdt - sælges da jeg har solgt hyppen den passede til. Der følger 3 forskellige kopfjern med, sælges med stigremme og overtræk, fremstår som ny! Evig garanti på bommen og stadig 3 års garanti på puderne (Papir haves)

PRIS KUN 2.000,- kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

luckas-mor

SanneBoe skriver:

Har en knald lækker (Ikke brugt meget) Wintec Wide 500 Cair sadel i str. 17,5'' - yderst velholdt - sælges da jeg har solgt hyppen den passede til. Der følger 3 forskellige kopfjern med, sælges med stigremme og overtræk, fremstår som ny! Evig garanti på bommen og stadig 3 års garanti på puderne (Papir haves)

PRIS KUN 2.000,- kr. 

hejsa

er dette en dressur eller combi?

og hvilke kopfjern følger der med?

har en rigtig godt bred frede, så hvilke type hest har den ligget på??

natascha

Anmeld

25. august 2010

Hvem?

luckas-mor skriver:

hejsa

er dette en dressur eller combi?

og hvilke kopfjern følger der med?

har en rigtig godt bred frede, så hvilke type hest har den ligget på??

natascha

Hej

Det er en kombi, da jeg syntes dressuren var al for stiv, der følger tre forskellige str. kopfjern med (den mørkelilla, lilla og den rosa).

Den har lagt på en meget meget bred knabstrupper hoppe, der var umulig at finde en ordentlig sadel til, men denne her lå perfekt

Anmeld

25. august 2010

luckas-mor

SanneBoe skriver:

Hej

Det er en kombi, da jeg syntes dressuren var al for stiv, der følger tre forskellige str. kopfjern med (den mørkelilla, lilla og den rosa).

Den har lagt på en meget meget bred knabstrupper hoppe, der var umulig at finde en ordentlig sadel til, men denne her lå perfekt

okai, jeg har nemlig prøvet en magen til der var dog rødt kopfjern i og den lå simpelthen og klemte, sådanne a et andet kopfjern ikke vile kunne rette op på det han skal ha' et hvidt mener jeg det er..
så det har nok ikke rigtig interesse alligevel

Anmeld

26. august 2010

Hvem?

luckas-mor skriver:

okai, jeg har nemlig prøvet en magen til der var dog rødt kopfjern i og den lå simpelthen og klemte, sådanne a et andet kopfjern ikke vile kunne rette op på det han skal ha' et hvidt mener jeg det er..
så det har nok ikke rigtig interesse alligevel

Hvis din hest er bred, mener jeg altså ikke det er det hvide, denne sadel er specielt udviklet til brede heste, de kopfjern jeg har er de 3 største..

Anmeld

26. august 2010

luckas-mor

SanneBoe skriver:

Hvis din hest er bred, mener jeg altså ikke det er det hvide, denne sadel er specielt udviklet til brede heste, de kopfjern jeg har er de 3 største..

har haft et kopfjern liggende det var hvidt og der stod det var xtra bredt

men nu har jeg været nede og købe en helt ny i stedet

Anmeld

26. august 2010

Hvem?

luckas-mor skriver:

Okay, kunne ikke helt få det til at passe

Anmeld

30. august 2010

Hvem?

** SOLGT **

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.