Hvilken flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Ann.

NR3ønskebarn skriver:

Hehe lyder osse som en god ide hihi... Vokser hun langsomt eller hurtigt ? Jeg gætter at hun vokser lidt langsommere end andre børn pga hendes sygdom, men jeg spørger bare Men generelt vokser børn bare VILDT hurtigt ggg....

Kæmpe knus herfra

Lærke vokser normalt meget hurtigt - men på grund af den diæt hun er på, vokser hun ikke så hurtigt, som hun ellers ville. Det er normalt med den diæt - for kroppen får kun lige hvad den har brug for, så hun har ikke noget ekstra at vokse hurtigt af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Ville helt klart tage hende med ud og prøve de forskellige - hvis det er muligt med hende.

Lured lige at hun med den nye diæt har væsentlig færre serier af anfald...

Vi plejer at have didriksons flyverdragt og skisæt og reima flyverdragt.

Men har valgt reima fra, da de er ret klovne agtig i form og frederic er lang+tynd, så der sidder didriksons meget tættere på ham og holder ham bedre varm. 

Anmeld

24. august 2010

mortil4dejligepiger

Jeg vil også klart anbefale Reima, som vi har været meget glade for til vores børn gennem de sidste 9 år!

Anmeld

24. august 2010

Ann.

Susanne79 skriver:

Jeg har valgt en flyverdragt fra LEGO kids wear. Det er god kvalitet og lækkert design. 

Jeg har har desuden købt en dragt fra Name it. det er strik udvendigt og fleece indvendigt. rigtig lækker til at give prinsessen på ud i barnevognen

Hvad er det for en dragt? Kan den evt. ses på deres hjemmeside?

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

Lærke vokser normalt meget hurtigt - men på grund af den diæt hun er på, vokser hun ikke så hurtigt, som hun ellers ville. Det er normalt med den diæt - for kroppen får kun lige hvad den har brug for, så hun har ikke noget ekstra at vokse hurtigt af.

Ok smiler... Meget rart at vide egentlig

Kæmpe Kram herfra søde

Anmeld

24. august 2010

Maise

TrineLærke skriver:

Lærke skal have en ny flyverdragt - men hvilken en ville i vælge?

Prisen er (næsten) ligegyldig - den skal bare være i god kvalitet og varm.

på babyhit.dk kan du få Ida t flyverdragte sat ned fra 900 til 300. har selv købt en - super lækker.

Anmeld

25. august 2010

Susanne79

TrineLærke skriver:

Hvad er det for en dragt? Kan den evt. ses på deres hjemmeside?

Name it dragten kan ses på deres hjemmeside: http://nameit.bestsellershop.com/DK/heldragter/newborn-molly-knit-suit/188712/188715 

Den er lilla med hjerter på :-)

Lego dragten han jeg ikke fået endnu, så ved ikke helt hvordan den ser ud ( har bestilt den gennem min svigerinde, der arbejder hos LEGO). Men jeg ved at man kan se nogle på deres hjemmeside legokidswear.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.