Hvilken flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Ann.

Lærke skal have en ny flyverdragt - men hvilken en ville i vælge?

Prisen er (næsten) ligegyldig - den skal bare være i god kvalitet og varm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

slettet_7530

Den der har vundet TÆNKs sidst test er Friends fra Kvickly hvilket det iøvrigt har været de sidste 3 år  lækker varm og tør dragt til 549,00

Anmeld

24. august 2010

Susanne79

Jeg har valgt en flyverdragt fra LEGO kids wear. Det er god kvalitet og lækkert design. 

Jeg har har desuden købt en dragt fra Name it. det er strik udvendigt og fleece indvendigt. rigtig lækker til at give prinsessen på ud i barnevognen

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

Jeg synes at Reima tec er det bedste, men det er selv osse lidt halv dyrt jo Købte en flyverdragt til min datter for 4 år siden ca, og det var sådan en lyserød en og med disney... Med minnie mouse Den var rigtig sød, men desværre så gik lynlåsen i stykker efter kort tid, så det blev jeg pænt sur over, så vi købte den Reima Tec flyverdragt til hende til 800 kr. Ved godt det er mange penge, men det er pengene værd Du skal self osse have råd til det jo søde

Knus Sussie 28+1

Anmeld

24. august 2010

wamse

Jeg har kun brugt Mikk-line til Lærke og har været fuldt ud tilfreds. Har lige købt dragten til denne sæson til 599,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

Ann.

NR3ønskebarn skriver:

Jeg synes at Reima tec er det bedste, men det er selv osse lidt halv dyrt jo Købte en flyverdragt til min datter for 4 år siden ca, og det var sådan en lyserød en og med disney... Med minnie mouse Den var rigtig sød, men desværre så gik lynlåsen i stykker efter kort tid, så det blev jeg pænt sur over, så vi købte den Reima Tec flyverdragt til hende til 800 kr. Ved godt det er mange penge, men det er pengene værd Du skal self osse have råd til det jo søde

Knus Sussie 28+1

I år har jeg valgt at den godt må koste mere end bare 200 kr, da hun er gået lidt i stå med at vokse pga. diæten. Så den kan hun være i i en hel sæson uden at vi behøver at skifte

Anmeld

24. august 2010

Ann.

wamse skriver:

Jeg har kun brugt Mikk-line til Lærke og har været fuldt ud tilfreds. Har lige købt dragten til denne sæson til 599,-

Den har jeg også set på

Og så den der hedder Strom fra Name It - kender ikke kvaliteten på den, men ved at den er lavet af det samme som politidragter, og så er den i et fedt design og fine farver

Anmeld

24. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

I år har jeg valgt at den godt må koste mere end bare 200 kr, da hun er gået lidt i stå med at vokse pga. diæten. Så den kan hun være i i en hel sæson uden at vi behøver at skifte

Hehe lyder osse som en god ide hihi... Vokser hun langsomt eller hurtigt ? Jeg gætter at hun vokser lidt langsommere end andre børn pga hendes sygdom, men jeg spørger bare Men generelt vokser børn bare VILDT hurtigt ggg....

Kæmpe knus herfra

Anmeld

24. august 2010

Silvermist

Min ældste datter har haft flyverdragter fra mærkerne Me Too, Reima Tec og Name it. Den bedste af dem har uden tvivl været Reima Tec flyverdragten.

Anmeld

24. august 2010

millesofie

TrineLærke skriver:

Lærke skal have en ny flyverdragt - men hvilken en ville i vælge?

Prisen er (næsten) ligegyldig - den skal bare være i god kvalitet og varm.

Tinke er 8 mån og har to flyverdragter, en vi har arvet og en ny jeg har købt

af erfagring har jeg to for hvis en bliver våd eller mudderede mv så er det bare rart at have en ekstra

vores dragter er af mærket hummel og minymo og de koster begge mellem 599-899

jeg har god erfagring med minymo og friends

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.