har virkelig brug for hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.659 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. juli 2008

Susan1978

Se lige Emil, det udslæt fik han i nat og har sovet vildt dårligt.

kan det være pga de jordbær han fik hos min mor igår aftes.. synes bare ik han har reageret på dem før, men han fik en del. måske 4-5 hele.

Jeg synes mest af alt det ligner en omgang nældefeber?

Det er overalt, men værst på benene.

Hvad gør jeg?

må de få en halv nældefeber pille?

han skal passes hos min mor i aften/nat, da vi skal til 30 års.. og jeg kan da ik aflevere ham sådan her, slet ikke hvis ik han vil sove ordentligt.

hans humør fejler trods alt ikke noget.

Skal jeg ta til vagtlægen.. gider bare ik.. synes dælme jeg er derude konstant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

Louise mortil4

jeg kan altså ikke se billedet, ved ikke om det bare er mig.

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

søde susan, jeg kan heller ikke se billedet?

men det lyder rigtigt meget som nældefeber, eller noget han slet ikke kan tåle...

hvis det er over hele kroppen plejer man at sige det er noget de har puttet i munden, altså noget som bliver ført rundt med blodet...kan du ikke smide billedet på igroups?

Anmeld

12. juli 2008

Susan1978

det ligger på IG nu..

mærkeligt, for jeg kan godt selv se billedet.

jeg prøver lige at kopiere det fra IG..

kan i set det nu?

jeg har endelig fået ham til at sove og han har nu sovet i hvert fald i 1½ time... så måske er det ved at falde..

Anmeld

12. juli 2008

sbs78

hej
Tror det er nellefeber. det ligner det i hvert fald. For sådan noget har vores den store også haft. Det er et eller ander som de er overfølsom for, men det er meget svært at finde ud af hvad det kan være. Det kan være et eller andet uden for, f.eks en blomst, men også mad.
Håber snart det går væk igen.
(H) Sidsel

Anmeld

12. juli 2008

Tikki

Iza har for 2 uger siden lige præcis haft det samme - dog på overkroppen. Hun ligede noget, der var løgn. Jeg havde givet hende lidt chokolade :$ Jeg var til lægen med hende og hun bekræftede, at det var nældefeber. Der er ikke så meget at gøre - dog kan det klø, så ikke for meget tøj på, så de bliver varme - det hjælper på kløen. Det forsvinder i løbet af et par dage. Iza har ikke haft det siden, men hun har heller fået chokolade ;)

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

Nældefeber - no doubt!

Freja får det af kiwi. Hun plejer ikke at være påvirket overhovedet - lad os håbe at Emil også er ligeglad.
God bedring.

Marie

Anmeld

12. juli 2008

Susan1978

jeg kan desværre kun sige at det er blevet værre.. nu har han røde knopper i stedet for plamager..

og det er nu også på hans kinder og ører..

håber min mor lige vender vagtlægen med ham, bare for at få at vide hvad det er..

Susan som skal til at gøre sig klar.. skal til 30 års i roskilde kl 18..

Anmeld

12. juli 2008

Helle30

Jeg har aldrig set sådan et udslet Susan. Ville bare lige ønske dig god fest.
Håber vejret er med jer, og du kan nyde "hummer og Asti" selvom du må efterlade en spættet Emil i Sundby.

Knus fra Helle og Sofie med den nemme løsning før aftensmad: Castus:$

Anmeld

12. juli 2008

bette

hmm det ser da ikke særlig behageligt ud.. og det er blevet værre.. måske en god ide hvis din mutter lige ringer til vagtlægen og hører ad.

mikkel har kun haft lign udslet på overkroppen og det var 3-dags feber..
men det er ikke blevet værre og kløede heller ik..

håber det bette pus snart bliver fri for udslet igen(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.