sus73 skriver:
Det skulle tage mig 5 års overvejelse at komme hertil. Jeg har valgt at gå i behandling for at få et donorbarn.
Jeg har været ved lægen, som var ovenud positiv omkring mine tanker og projektet i det hele taget, og nu har jeg fået taget de obligatoriske blodprøver. Næste skridt er en gyn undersøgelse før projekt baby omsider kan igangsættes.
Jeg sidder med et hav af forskellige følelser, lige fra sorg over ikke at have fundet en mand som jeg kunne få børn med til glæde over min beslutning, som jeg helt ind i hjertet føler er det rette for mig. Og så er der al tvivlen: om jeg er god nok, om jeg kan klare det, om jeg overhovedet egner mig til at være mor... Men jo - gu' er jeg god nok, kan klare det og selvfølgelig bliver jeg en fantastisk mor
. Det skal nok gå!!!
Er glad for at have fundet dette forum
.
Stort tillykke med din beslutning - Den har garanteret ikke været nem!
Jeg står selv i den situation, og har netop været til lægen idag, og få en henvisning til CFC (Copehagen Fertility Center) Ud over det er en fertilitets klinik, så er det også en PCO klinik - Jeg lider af PCO og har derfor valgt at komme i PCO behandling først. Jeg har allerede fået en tid til den 31/8.
Jeg er selv 26 (27 til November) Jeg ved godt jeg ikke er så gammel og mange vil mene, at jeg burde vente nogen år og se om manden ikke dukker op.
Men netop fordi jeg har PCO, så skal jeg i behandling om jeg finder manden eller ej. Jeg føler ikke jeg har tid til og vente på amnden, for der skal immevæk gå nogle år inden vi beslutter os for projekt baby, og hvis vi så også skal i behandling, så når jeg og blive over 30! Det er for mig for sent og få det første barn. Så derfor har jeg valgt og blive enlig mor. Jeg har gået med mange af de samme bekymringer som dig, om man nu ville kunne klarer det hele, burde jeg vente osv osv. Men jeg er bare KLAR nu, og så vil jeg ikke vente - Jeg vil ikke st om 5 år og fortryde jeg ikke tog dette valg. Så må manden sgu komme efter barnet, og vil han mig stærkt nok, så vil han også mit barn. Self. er der en masse spørgsmål som der vil dukke op i barnets liv, og man skal være klar over hvad man vil fortælle barnet. Hvad nu hvis man finder drømmemanden efter, og denne gerne vil have børn - Hvordan vil den ældste klarer at lille bror/søster har en far, men denne ikke har?
Jeg ved at det er et ønskebarn der kommer, og så må vi tage de udfordringer der måtte komme.. Det skal man nok klarer.
Ved du om du vil vælge åben eller anonym donor?
Jeg ville helst åben, men da jeg skal i PCO behandling og fertilitets behandling frundet min PCO, så kan jeg ikke vælge åben donor.
Og velkommen til denne side, der er masser af søde tøser herinde, og jeg har fået en masse god støtte og opbakning herinde! Men pas på, den er vanedanende