Emmaljunga Mondial duo combi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

smokin

Bebisim skriver:

Åhh hvor I Sverige har du bestilt det henne? evt. en hjemmeside kunne være super ?? Kunne nemlig virkelig tænke mig at spare de der 1500,- jeg er villig til at hente nemlig.

og du siger med lift og pusletaske? jeg ved at liften i sig selv koster 1500 k og tasken til 799.

Må jeg bede dig om lidt mere info?? har virkelig brug for det

Taak )

Jeg sender dig en privatbesked..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Bebisim

Mange taak

Anmeld

9. august 2011

Josephinesmor

Har selv vognen men mangler lift hvad havde i?

Anmeld

1. oktober 2011

nattergalen

Malini skriver:

Jeg har købt min combivogn i Sverige - og man bestiller den ligesom man bestiller den i DK. Du kan ikke forvente den er på lager. Det tog 7 uger og jeg sparede godt og vel 1500 kr. på at købe den derovre (med lift og taske) Men så skal den jo hentes...

Min har ikke tabt farve og er nem at rengøre. jeg har White croc iøvrigt, da jeg synes den beige læder ikke var så køn, men det er jo en smagssag.

Og så har jeg classic stel da jeg ikke ville have stetoskopstyr... vil hellere have knækstyret...

Har været punkteret en enkelt gang på de såkaldte ikke punkterbare hjul.

Elsker den... den er nem at komme rundt med og nem at skifte til klapvogn...

Hejsa, 

Jeg ved dette er et gammelt indlæg, men jeg er nysgerrig på evt hvor i sverige du har bestilt den? Hjemmeside el lign hvor man kan bestille en.. Vi står nemlig også og skal købe en og spar lidt gør mig ikke noget

Håber på svar, trods et gammelt indlæg

Anmeld

2. oktober 2011

smokin

nattergalen skriver:

Hejsa, 

Jeg ved dette er et gammelt indlæg, men jeg er nysgerrig på evt hvor i sverige du har bestilt den? Hjemmeside el lign hvor man kan bestille en.. Vi står nemlig også og skal købe en og spar lidt gør mig ikke noget

Håber på svar, trods et gammelt indlæg

Hej, Jeg købte vores i babyland i Svärgertorp deres hjemmeside er ikke så god men fantastisk service. www.babyland.se

Anmeld

3. oktober 2011

nattergalen

Malini skriver:

Hej, Jeg købte vores i babyland i Svärgertorp deres hjemmeside er ikke så god men fantastisk service. www.babyland.se

Mange tak. Jeg kigger på det og så håber kg jeg kan finde den model jeg er ude efter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.