Emmaljunga Mondial duo combi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.845 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Bebisim

Hej piger

Jeg har gået rundt og set på denne combi og er helt forelsket i den, MEEN har så hørt at "læderet" kommer til at se slidt ud meget hurtig.

Er helt forvirret. Er der nogen der har en i cream læder som har erfaringer ? er det bedst at ha den i stof eller læder?  

Pls kom med jeres erfaringer

og er det rigtigt at man kan få emmaljunga billigere i sverige? og hvis man tager til sverige, så køber man den og henter den samme dag? istedet for at vente 3 mdr her i danmark? synes bare jeg havde hørt det sådan

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Bebisim

Hov jeg kom til at oprette indlæg i det forkerte emne. Hvordan skifter man??

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi ejer en og har været SUPER glade for den, men da vi snart flytter i hus kommer den nok snart til salg. Vi har den i creme leatherette med sportsstel og den ser fantastisk ud!!!

Anmeld

23. august 2010

Bebisim

Rosa skriver:

Vi ejer en og har været SUPER glade for den, men da vi snart flytter i hus kommer den nok snart til salg. Vi har den i creme leatherette med sportsstel og den ser fantastisk ud!!!

´Den er bare så lækker.!!

Har hørt at man ikke skal lade barnet sove i den uden opsyn, fordi den er ustabil?? passer det egentlig??

Synes bare at det er svært at vælge hvilken stel man skal ha', hvorfor valgte du sportsstellet? )

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bebisim skriver:

´Den er bare så lækker.!!

Har hørt at man ikke skal lade barnet sove i den uden opsyn, fordi den er ustabil?? passer det egentlig??

Synes bare at det er svært at vælge hvilken stel man skal ha', hvorfor valgte du sportsstellet? )

Det har vi absolut ikke oplevet, vores søn har sovet i den ligeså tit vi kunne komme til det (bor på 1.sal så han kommer ikke lige ud og sove).

Sportsstelet valgte farmand fordi det (efter sigende) er bedre egnet til skovtur pga de lidt kraftigere dæk, og så punkterer det ikke så nemt, plus det er lettere end de andre stel

Anmeld

24. august 2010

Mig med maven

Vi har creme læder barenevognen... Hvis jeg skulle ud og købe nu igen, ville jeg købe læder igen! Det er det fedeste!

Nu er hun så stor så hun sidder i den, så får hun lige en haps banan eller en tår vand, og barnevognen står som ny, fordi dan bare skal tøres af! Sååå nemt!

For os er det en gang læder, ALTID læder!

Anmeld

25. august 2010

Bebisim

Rosa skriver:

Det har vi absolut ikke oplevet, vores søn har sovet i den ligeså tit vi kunne komme til det (bor på 1.sal så han kommer ikke lige ud og sove).

Sportsstelet valgte farmand fordi det (efter sigende) er bedre egnet til skovtur pga de lidt kraftigere dæk, og så punkterer det ikke så nemt, plus det er lettere end de andre stel

Okay så ved jeg det er nemlig også anbefalet sportsstellet frem for de andre.'

tak for dit svar !

Anmeld

25. august 2010

Bebisim

Mig med maven skriver:

Vi har creme læder barenevognen... Hvis jeg skulle ud og købe nu igen, ville jeg købe læder igen! Det er det fedeste!

Nu er hun så stor så hun sidder i den, så får hun lige en haps banan eller en tår vand, og barnevognen står som ny, fordi dan bare skal tøres af! Sååå nemt!

For os er det en gang læder, ALTID læder!

Synes også at læder i creme er det flotteste til barnevogn eller kombi, men det værste for mig er at det skal stå udenfor i et åbent cykelskur. Ved ikke om det kommer til at ødelægge læderet. DET ER SÅ IRRETERENDE OG IKKE HA SIN EGEN HAVE !!

Men nu må jeg liiiige see tak for svaret

Anmeld

25. august 2010

smokin

Jeg har købt min combivogn i Sverige - og man bestiller den ligesom man bestiller den i DK. Du kan ikke forvente den er på lager. Det tog 7 uger og jeg sparede godt og vel 1500 kr. på at købe den derovre (med lift og taske) Men så skal den jo hentes...

Min har ikke tabt farve og er nem at rengøre. jeg har White croc iøvrigt, da jeg synes den beige læder ikke var så køn, men det er jo en smagssag.

Og så har jeg classic stel da jeg ikke ville have stetoskopstyr... vil hellere have knækstyret...

Har været punkteret en enkelt gang på de såkaldte ikke punkterbare hjul.

Elsker den... den er nem at komme rundt med og nem at skifte til klapvogn...

Anmeld

26. august 2010

Bebisim

Zette skriver:

Jeg har købt min combivogn i Sverige - og man bestiller den ligesom man bestiller den i DK. Du kan ikke forvente den er på lager. Det tog 7 uger og jeg sparede godt og vel 1500 kr. på at købe den derovre (med lift og taske) Men så skal den jo hentes...

Min har ikke tabt farve og er nem at rengøre. jeg har White croc iøvrigt, da jeg synes den beige læder ikke var så køn, men det er jo en smagssag.

Og så har jeg classic stel da jeg ikke ville have stetoskopstyr... vil hellere have knækstyret...

Har været punkteret en enkelt gang på de såkaldte ikke punkterbare hjul.

Elsker den... den er nem at komme rundt med og nem at skifte til klapvogn...

Åhh hvor I Sverige har du bestilt det henne? evt. en hjemmeside kunne være super ?? Kunne nemlig virkelig tænke mig at spare de der 1500,- jeg er villig til at hente nemlig.

og du siger med lift og pusletaske? jeg ved at liften i sig selv koster 1500 k og tasken til 799.

Må jeg bede dig om lidt mere info?? har virkelig brug for det

Taak )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.