tiffanie har lige skåret sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juli 2008

Loggidut

på risten som er i gulvet på badeværelset...hun har været helt tosse med at rode rundt derude i de sidste dage, og her til morgen blev jeg enig med mig selv om at nu skulle hun få lov, bare for at vise hende at det i grunden ikke var så spændene.
Så sad jeg der og holdte øje mens hun hev sine badeænder ud, og kiggede i skuffer...og hun hyggede sig da.

og da hun så fik øje på gulvristen så fik den en tur...lige til hun stak fingeren ned igennem hullerne, og skar sig!
jeg anede sgu ikke den var skarp, og dahm hvor det bare blødte.
hun opdagede ikke en pind, nok fordi kanten har været skarp, men jeg m¨åtte da igang med den store førstehjælp...med rene våde klude og en kop vand hun fik lov at dyppe hænderne i.

sådan en finger er da slet ikke til at holde styr på!

så nu har jeg en glad datter, og et lukum og køkken som er smurt ind i blod!
ark og så alle de bakterier der sidder under sådan en riste...øv, hvor er jeg træt af at jeg lige havde overskud til at lade hende undersøge sagerne! :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

ivfmarie

så ka du lære det, overskuds-wannabe! ;)

Nej, pjat! Det var da skrækkeligt at man ka komme så galt af sted på et ellers harmløst badeværelse?! Godt at Tiffeline ikke tog mere på vej...

Slipper du mon for polter-halløj idag?

Marie

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

ja jeg tror sgu det var indbildning...for michael gik helt bersærkergang i går da jeg nævnte det over for ham, og så sagde han at det mindste de kunne gøre var at informere ham!

så jeg tror ikke helt på det, for min veninde ved jo godt hun skal helgardere sig med michael...og hun har sagt flere gange at hun lige skulle have snakket med ham, så nej jeg tror bare jeg skal være barnepige som vi havde aftalt!

hvad tid skal vi afsted i morgen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.