Tvillingerne i maven 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Fru Dinesen

Du er smipelhen mega smuk ...... 

Og den mavse er da bare waauuu

Jeg er selv godt i stand  og min Jm og læge er også efter mig ..

sagde sidst at jeg jo ligsom ik kunne stoppe med at spise .... 

Så sagde min læge at det kunne jeg jo godt for der var masser af næring til baby på mig .... tror du lige jeg fik et flip 

Det værste er jeg faktsik har tabt 4 kg .. men det er åbenbart ik godt nok .... 

Så er kommet der til at jeg tager til mine undersøgleser, men har på sammen tid valgt at lade deres slanke snak gå ind af det ene øre og ud af det anede ....

Men alt i alt ville jeg bare sige du er en smuk kvinde 

Knusss linda 18+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Lone Jakobsen

ar altid imponeret af tvillinge maver. det ser bare så fantastisk ud

og sikke du stråler

Anmeld

23. august 2010

Fru.Mäes <3

Ejj, hvor ser du bare SKIDE GODT UD

Synes du er rigtig RIGTIG flot gravid - og SKID lægen og jordemoderen et stykke! NYD at du er gravid - og bører på 2 dejlige baby´er

Anmeld

23. august 2010

Daisy

Uh hvor er den mave bare flot .

Anmeld

24. august 2010

mullesmith2

Hvor er i søde allesammen altså, det er sku da guld værd at komme herind og få ros og blive total glad igen selvom læge og jordmor bare laver store øjne til min mave og skælder mig ud fordi jeg er så stor. Tak allesammen i er så søde

Anmeld

24. august 2010

SiLiMiMa

eiiii, hvor stor en mavse...hvad kan det ikke blive til!!!

men flot er den og du er sgu smuk! og det er altså bare så hyggeligt at tænke på, at der ligger 2 små og boltrer sig derinde!!!

knus heise

Anmeld

24. august 2010

mullesmith2

Heise skriver:

eiiii, hvor stor en mavse...hvad kan det ikke blive til!!!

men flot er den og du er sgu smuk! og det er altså bare så hyggeligt at tænke på, at der ligger 2 små og boltrer sig derinde!!!

knus heise

det er vildt syret at der ligger to derinde hehe kan ikke selv helt forstå det, men jeg kan mærke det ret tydeligt hehe  der spark i hver sin retning det er ret morsomt, ihvertfald nu hvor de ikke er så hårde de spark endnu hehe

Anmeld

24. august 2010

B&J

Hold da op hvor du bære den mave flot den er bare skøn og hold op du ser lækker ud med den

Anmeld

24. august 2010

mullesmith2

B&J skriver:

Hold da op hvor du bære den mave flot den er bare skøn og hold op du ser lækker ud med den

tak hvor er det sødt sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.