Tvillingerne i maven 25+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.089 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. august 2010

mullesmith2

Her er lige et billede fra idag kan godt lidt forstå at lægen lavede store øjne til min mave idag...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Alberts/

syntes du er så flot gravid(;

Anmeld

23. august 2010

twinboys

mullesmith2 skriver:

Her er lige et billede fra idag kan godt lidt forstå at lægen lavede store øjne til min mave idag...

Dejlig stor mavse... Puuuhh skulle lige synke da jeg læste tvillinger uge 25+0... Det var nemlig lige i uge 25+0 at jeg fødte mine tvillinger...

Men dejlig fin mave du har...

Majbritt

Anmeld

23. august 2010

quar20

Syntes nu du er SUPER smuk gravid =)..!!

Anmeld

23. august 2010

*A*

Wow du er stor, men SUPER flot

Jeg venter også tvillinger (er 27+3) men er noget mindre end dig. Jeg har taget 5 kg på men da jeg fandt ud at at jeg ventede tvillinger, sagde alle bare at jeg ville blive enorm, og jeg frygtede bare det værste

Men super flot er du altså 

Anmeld

23. august 2010

Leonora

mullesmith2 skriver:

IHHH hvor bliver jeg altså skruk når jeg ser sådan en flot mave....de tvillinger har det uden tvivl som blommer i æg..hi hi

KNUS Fra mig

Anmeld

23. august 2010

mullesmith2

twinboys skriver:

Dejlig stor mavse... Puuuhh skulle lige synke da jeg læste tvillinger uge 25+0... Det var nemlig lige i uge 25+0 at jeg fødte mine tvillinger...

Men dejlig fin mave du har...

Majbritt

ej shit var det ikke bare hårdt at få dem til verden så tidligt? Jeg har selv frygtet sådan at de vil komme alt for tidligt huha får helt kuldegysninger ved tanken. Hvordan klarede de sig da de kom til verden? var de ikke bare utrolig små?

Anmeld

23. august 2010

mullesmith2

*A* skriver:

Wow du er stor, men SUPER flot

Jeg venter også tvillinger (er 27+3) men er noget mindre end dig. Jeg har taget 5 kg på men da jeg fandt ud at at jeg ventede tvillinger, sagde alle bare at jeg ville blive enorm, og jeg frygtede bare det værste

Men super flot er du altså 

ej hvor fedt også drenge kunne jeg læse  øj kun 5kg. gid det var mig der kun havde det, men jeg har taget 15kg på og har også fået rigeligt skældud over det af læge og jordmor men der er ik noget at gøre ved det, det er som det er.

Anmeld

23. august 2010

vingummibamse

eeeeej hvor er din mave altså flot...

jeg aner ikke hvor meget jeg har taget på..

tør ikke at gå på en vægt..

jeg frygter også bare sådan at gå i fortidelig fødsel ikke at jeg aner hvorfor..  men læser virkelig alt hva jeg kan finde om overlevelse for fortidelig førdt.. for hvis nu vil jeg være sikker...

Anmeld

23. august 2010

twinboys

mullesmith2 skriver:

ej shit var det ikke bare hårdt at få dem til verden så tidligt? Jeg har selv frygtet sådan at de vil komme alt for tidligt huha får helt kuldegysninger ved tanken. Hvordan klarede de sig da de kom til verden? var de ikke bare utrolig små?

Jo to små guldklumper på 805gram og 669gram...

Hårdt og hårdt jo alt det vi gik igennem...

Hvis du vil læse om dem kan du gå ind på www.twinboys.dk

Men i to små drenge i skal blive inde i moar flotte mave i laaaaaaaaaang tid endnu

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.