blodsprængt numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

bette

Stumpen skriver:

Victoria vågnede en morgen og lignede en der havde fået pryl på hendes ben..

Det var schönlein henoch hun havde fået. Det kan komme efter en luftvejsinfektion. En reaktion fra ens immunforsvar, der vist modarbejder sig selv/komme rpå overarbejde, hvilket så også gør at immunforsvaret på virus siden er nedbrudt i ca et halvt års tid.

Vi går til tjek med urin, for at se om der er protein i -for om nyrerne har taget skade og så skal vi kigge efter blod i afføring, da det også kan skade tarmene....

Men indtil videre ser alt fint ud og hendes immunforsvar virker allerede til at fungere godt... Lige da hun havde fået det konstateret var hun syg on off i 3 ugers tid...

Anja -der HADER at foretage urinprøver fra de små.. Mathilde havde nyrebækkenbetændelse som spæd, så det krævede også urinprøver en gang i måneden i et halvt år...

okay det må da lige have gået min næse forbi.. 

det er da super belastende... men det er da godt der bliver holdt kontrol med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Stumpen

bette skriver:

okay det må da lige have gået min næse forbi.. 

det er da super belastende... men det er da godt der bliver holdt kontrol med det.. 

Ja og som sådan fejler hun jo ikke noget...

Anmeld

23. august 2010

ka li ja

INOTYOL salve fra apoteket. uden recept. viker hver gang her!!!

Anmeld

23. august 2010

Stumpen

ka li ja skriver:

INOTYOL salve fra apoteket. uden recept. viker hver gang her!!!

Har vi og ja det plejer at virke,  men synes bare ikke helt det lever op til forventningerne denne gang....

Anmeld

25. august 2010

Helle30

Panthetonolsalve - ved ikke om det var den du mente med den fantastiske - men det synes jeg, den er. Vi har ikke døjet ret meget med røde numser, men de få gange, vi har, har den hjulpet lige på stedet.

Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at høre, hvordan du tager urinprøve? Jeg skal tage en på Louise og havde egentlig fået udleveret nogle poser til formålet. De skulle klistres omkring tissetøjet, men den første sked hun på, og den næste mistede sin klæbeevne, så snart hun tissede på den. Kan slet ikke se, hvordan det skulle kunne fungere.

- Helle

Anmeld

3. september 2010

Stumpen

Helle30 skriver:

Panthetonolsalve - ved ikke om det var den du mente med den fantastiske - men det synes jeg, den er. Vi har ikke døjet ret meget med røde numser, men de få gange, vi har, har den hjulpet lige på stedet.

Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at høre, hvordan du tager urinprøve? Jeg skal tage en på Louise og havde egentlig fået udleveret nogle poser til formålet. De skulle klistres omkring tissetøjet, men den første sked hun på, og den næste mistede sin klæbeevne, så snart hun tissede på den. Kan slet ikke se, hvordan det skulle kunne fungere.

- Helle

Mon ikke det er for sent at svare dig nu??

Men altså de poser der

Med Victoria er det ikke bakterier de skal undersøge, så jeg planter hende på en potte til hun har tisset og det kan tage sin tid og kræver en stor tålmodighed fra datteren og moderens side....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.