MERE babypigetøj... Okker Gokker, Hollys, Småfolk....etc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
531 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2010

lisbethita

Hej igen,

Der sælges også :-) 

Småfolk lilla heldragt str 56 

Okker Gokker smarte lilla overalls str 03 (68)
HOLLY'S heldragt hvid med lilla store kløver: str 68
H&M lækker fleecesæt str 56
Holly's kortærmet lilla trøje (NB hul under det ene ærme!! så sælges meget billigt)
Hollys body str 68 (kun brugt 2 gange, men røg i en kogevask 1 gang, så kløver ses kun svagt - sælges meget billigt)
Lyserød cardigan Fransa Kids str 56 og 62 - aldrig brugt - kun vasket i neutral!!!
Fixoni bukser med fødder i grå velour ( se det sidste billede) str 56 (praktisk til baby)
Lyserøde bukser str 68 fra fransa kids - aldrig brugt
LYSERØDE BADEBUKSER ALDRIG BRUGT fra Fransa kids str 56

N b: Køber betaler selv fragt medmindre du køber 3 ting!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Maria.

Hej søde..

Hva skal du ha for hollys dragten og fransa bukserne?

Anmeld

23. august 2010

lisbethita

Maria. skriver:

Hej søde..

Hva skal du ha for hollys dragten og fransa bukserne?

Hollys dragten er brugt og fransabukserne nye, så jeg vil sige 100 kr i alt + 20 i porto (resten af porto betaler jeg).

Hvis du er interesseret, så send en pb ;-)

Ha en dejlig aften! 

Anmeld

23. august 2010

LISBETH:-)

Hvad skal du have for okker gokker dragten, og er den stor eller lille i str. ? Trunten bruger 68 men nærmer sig 74 :-)

Anmeld

24. august 2010

lisbethita

lisbeth2910 skriver:

Hvad skal du have for okker gokker dragten, og er den stor eller lille i str. ? Trunten bruger 68 men nærmer sig 74 :-) 

Hejsa :-) Jeg tror den er meget alm i størrelsen. Det kommer jo an på, hvad du er vant til at bruge? Der er stor forskel på de forskellige mærkers størrelser. Jeg ved ikke om det hjalp sønderligt til din vurdering?? 

Den er super flot i stoffet men den har fnuller ved kanten, så selvom den har kostet en hel arm, så sælger jeg den billigt pga kantfnuller ;-) 

70 kr plus 20 i porto og den er din.

Kh Lisbeth

Anmeld

24. august 2010

Jeg prøver om det ikke går. Hun bruger 68 i katvig bodyer, men 74 i molo så synes det er lidt svært. Men jeg håber hun kan passe den. Hun er bare alt for tyk til alm. bukser så hun kan kun bruge dragter

Men hun vejer altså også 8 kg og er 66 cm lang og hun er kun 3 mdr (i morgen)

Du kan bare sende mig en pm med betalings detaljer

Anmeld

24. august 2010

lisbethita

lisbeth2910 skriver:

Jeg prøver om det ikke går. Hun bruger 68 i katvig bodyer, men 74 i molo så synes det er lidt svært. Men jeg håber hun kan passe den. Hun er bare alt for tyk til alm. bukser så hun kan kun bruge dragter

Men hun vejer altså også 8 kg og er 66 cm lang og hun er kun 3 mdr (i morgen)

Du kan bare sende mig en pm med betalings detaljer

8 kg?? ja så er jeg ret sikker på, at de er for små. Har lige kigget på dem igen.... men min kunne godt passe dem, men hun vejede altså mindre - hun var bare lang i stedet for. 

Anmeld

24. august 2010

lisbethita skriver:

8 kg?? ja så er jeg ret sikker på, at de er for små. Har lige kigget på dem igen.... men min kunne godt passe dem, men hun vejede altså mindre - hun var bare lang i stedet for. 

Hi hi ok tak for ærligheden. ØV altså det er sku svært og finde noget hun kan være i :-(

Ja, hun har travl den unge dame, hun gror helt vildt  Sidst sp var her og skulle tegne hende vægt og højde ind på kurven var hun uden for papiret - iforhold til hendes alder. Alle tror også at hun er 6 måneder.

Anmeld

24. august 2010

lisbethita

lisbeth2910 skriver:

Hi hi ok tak for ærligheden. ØV altså det er sku svært og finde noget hun kan være i :-(

Ja, hun har travl den unge dame, hun gror helt vildt  Sidst sp var her og skulle tegne hende vægt og højde ind på kurven var hun uden for papiret - iforhold til hendes alder. Alle tror også at hun er 6 måneder.

Vildt altså!!! Og selv tak - vil da ikke have utilfredse købere ;-)

Men alle babyer er forskellige...min er for eksempelt lige ved at få to tænder og er kun 5 mrd, så det er vildt...

KRam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.