jeg havde min bærbare med og jeg fandt også et net jeg kunne koble mig til, men jeg kunne ik komme på mit arbejdsnet eller udenom for den sags skyld.. så jeg har måtte undvære jer siden søndag eftermiddag. :'(
nu må jeg se hvad i har fordreven tiden med.. ???
vi har rigtig været på storbyferie. Berlin er jo en by i rivende udvikling og jeg kan jo se det, da jeg boede der for snart 10 år siden, nogen steder kunne jeg slet ikke kende det.
men altså jeg vil nok sige at det er noget modigt at ta afsted til sådan en by med en pige på 4 år der er meget bonderøv. Der er farer alle steder og det forstår hun bare ikke. og når vi så havde været inde og se noget var hun jo fuldstændig færdig bagefter også var der altså lige turen tilbage i offentlig transport ...
puhaa vi skal vist ik derned foreløbig med små børn, det er noget af en prøvelse. Men Jannik og jeg vil enormt gerne afsted selv engang.
Den lejlighed vi havde lånt var bare super og lå rigtig godt.
men om alt er, har vi da haft en god ferie. Vi har været i zoo og set knut, som bare ligner en alm kedelig isbjørn nu. også har vi været i Lego discovery center og vi har været i seeland et eller andet sted med en masse fisk. :S , ja ja der var skam også noget for fiskespadser far.
Det kneb altså mere med shoppingen.. øv, nåede kun lige at gå lidt for mig selv igår aftes i en times tid. så det blev ik til ret meget shopping. Det er ellers en feeed by at shoppe i.
nå men nu vil jeg ikke skrive en hel roman, vi er endelig hjemme igen til fisk, hund, bedster og COMPUTEREN. hihi.
Vi var lige forbi min mor (min far er taget til nordkap og dykke.) og få mad, på vej hjem også ville Ea blive og sove. Ja gør endelig det. ;O)
knus Susan som vil læse hvad i har skrevet resten af ugen.
Anmeld