Total JUBEL glæde indlæg herfra!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Becks

N&J skriver:

Hvor er det dejligt for dig.. ja tingene lyser nu..  finger på at ham (Svend - var det vist ik') kan lave lidt mirakler, så det pludselig kommer til at ske hurtigt.. 

Ja, det må man sige de gør 

Som KaMa ville skrive, så kan han gøre hvad som helst gravid haha, så vi satser på jeg er super fertil når den dag kommer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

otlitrom

Tutter skriver:

Hihi søde 

Og 1000 tak, det er som du skriver, FANTASTISK! Men også skræmmende, jeg ved godt han ikke laver noget på Tirsdag, da det bare er PCO behandling, men for søren, hvor kom det tæt på ligepludselig 

Ja, bare følelsen af at være igang. Det var ikke så længe, inden du sidder med hormonkvalme, som jeg gør idag.. Det er lige om hjørnet for dig, og det er virkelig fedt!!

Jeg hepper!!

Anmeld

25. august 2010

dorthemus

Hvor er det dejligt at høre...og så samme sted som Karina. Det lover jo godt

Dorthe

Anmeld

25. august 2010

Becks

kitty skriver:

Ja, bare følelsen af at være igang. Det var ikke så længe, inden du sidder med hormonkvalme, som jeg gør idag.. Det er lige om hjørnet for dig, og det er virkelig fedt!!

Jeg hepper!!

Gud ja, du er startet idag!?! Er det ikke vildt, at I er igang nu?

Jeg håber jeg kan komme uden om hormonerne, men nu må vi se hvad den køre Svend siger på Tirsdag hihi

Anmeld

25. august 2010

Becks

dorthemus skriver:

Hvor er det dejligt at høre...og så samme sted som Karina. Det lover jo godt

Dorthe

Tak søde!

Ja, det må give held i sprøjten, at det er samme sted som hende 

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

Tutter skriver:

Gud ja, du er startet idag!?! Er det ikke vildt, at I er igang nu?

Jeg håber jeg kan komme uden om hormonerne, men nu må vi se hvad den køre Svend siger på Tirsdag hihi

Jo, det er vildt at vi er igang, men også hårdt... for hvordan reagerer jeg lige på hormonerne? idag har jeg kvalme i hvert fald..

Anmeld

25. august 2010

Becks

kitty skriver:

Jo, det er vildt at vi er igang, men også hårdt... for hvordan reagerer jeg lige på hormonerne? idag har jeg kvalme i hvert fald..

Ææv, der er ikke noget værre end kvaæme - Men det er det værd hvis der kommer en lille bebs 

Ved du hvornår du skal have taget æg ud?

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

Tutter skriver:

Ææv, der er ikke noget værre end kvaæme - Men det er det værd hvis der kommer en lille bebs 

Ved du hvornår du skal have taget æg ud?

I uge 39, hvis alt går som det skal. så der er længe længe til.. Men alligevel ikke så lang tid som der har været!

Anmeld

25. august 2010

Becks

kitty skriver:

I uge 39, hvis alt går som det skal. så der er længe længe til.. Men alligevel ikke så lang tid som der har været!

Uh det bliver spændende! 

Anmeld

25. august 2010

SaNiNa

Tutter skriver:

Arhmen er bare så glad så glad...

Min egen læge var kommet tilbage fra ferie idag, og jeg havde fået en tid hos ham, ang mine planer som enlig mor osv. Som bekendt gik det ikke så godt hos den anden læge for nogle uger siden..

Jeg kommer op til min læge og derinde sidder den anden læge, som undskyldte sin opførsel sidste gang 

Jeg fortæller min læge, at jeg gerne vil have en henvisning til PCO klinikken inde på CFC (Copenhagen Fertility Center) mhp at blive enlig mor! Han synes min idé var super god, og han ville ikke stå i vejen for den 

Så en glad pige gik derfra med en henvisning hængende ud i rummet..

Jeg ringede til CFC for at bestille en tid, med en reminder på, at der er LAAAAAAAANG ventetid til PCO behandling, men har fandeme allerede fået en tid til den 31/8, det er jo om 8 (OTTE!!!!) dage! VILDT!

Nu er det hele pludselig meget tæt på, og jeg glæder mig!!

ej hvor vildt det er jo lige om lidt... hold da op er så glad på sine vejne og håber det lykkes første gang...

iiih hvor vildt...

Kæmpe kæmpe tillykke søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.