Total JUBEL glæde indlæg herfra!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.955 visninger
61 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Becks

Arhmen er bare så glad så glad...

Min egen læge var kommet tilbage fra ferie idag, og jeg havde fået en tid hos ham, ang mine planer som enlig mor osv. Som bekendt gik det ikke så godt hos den anden læge for nogle uger siden..

Jeg kommer op til min læge og derinde sidder den anden læge, som undskyldte sin opførsel sidste gang 

Jeg fortæller min læge, at jeg gerne vil have en henvisning til PCO klinikken inde på CFC (Copenhagen Fertility Center) mhp at blive enlig mor! Han synes min idé var super god, og han ville ikke stå i vejen for den 

Så en glad pige gik derfra med en henvisning hængende ud i rummet..

Jeg ringede til CFC for at bestille en tid, med en reminder på, at der er LAAAAAAAANG ventetid til PCO behandling, men har fandeme allerede fået en tid til den 31/8, det er jo om 8 (OTTE!!!!) dage! VILDT!

Nu er det hele pludselig meget tæt på, og jeg glæder mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

FruEllingsen

Sikke et dejligt og positivt indlæg.

dejligt at høre at du har denne læges opbakning. og hvor er det spændene at du skal der ind så hurtigt. ¨

Glæder mig til at følge dit forløb

Anmeld

23. august 2010

Ann.

Sikke da et positivt indlæg

Hvor er det dejligt at læse

Anmeld

23. august 2010

Becks

Drømmer skriver:

Sikke et dejligt og positivt indlæg.

dejligt at høre at du har denne læges opbakning. og hvor er det spændene at du skal der ind så hurtigt. ¨

Glæder mig til at følge dit forløb

Tusinde tak - Trængte også til noget positivt 

Anmeld

23. august 2010

twinboys

Tutter skriver:

Min egen læge var kommet tilbage fra ferie idag, og jeg havde fået en tid hos ham, ang mine planer som enlig mor osv. Som bekendt gik det ikke så godt hos den anden læge for nogle uger siden..

Jeg kommer op til min læge og derinde sidder den anden læge, som undskyldte sin opførsel sidste gang 

Jeg fortæller min læge, at jeg gerne vil have en henvisning til PCO klinikken inde på CFC (Copenhagen Fertility Center) mhp at blive enlig mor! Han synes min idé var super god, og han ville ikke stå i vejen for den 

Jeg ringede til CFC for at bestille en tid, med en reminder på, at der er LAAAAAAAANG ventetid til PCO behandling, men har fandeme allerede fået en tid til den 31/8, det er jo om 8 (OTTE!!!!) dage! VILDT!

weeeeeeeeeeeeeee så dejligt og allerede om 8 OTTE dage det er jo snart...

Hvor godt at du gik til din egen læge... Hurra...

Er så glad på dine vegne

Majbritt

Anmeld

23. august 2010

Becks

TrineLærke skriver:

Sikke da et positivt indlæg

Hvor er det dejligt at læse

Anmeld

23. august 2010

Becks

twinboys skriver:

weeeeeeeeeeeeeee så dejligt og allerede om 8 OTTE dage det er jo snart...

Hvor godt at du gik til din egen læge... Hurra...

Er så glad på dine vegne

Majbritt

Tak søde 

Ja det er så vildt jeg allerede fik en tid! 

Anmeld

23. august 2010

Moar'en

Tutter skriver:

Hvor er det bare fantastisk

Er super glad på dine vegne

Anmeld

23. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor fedt, skat!!!!!!!!!!!! yes altså

Anmeld

23. august 2010

twinboys

Tutter skriver:

Tak søde 

Ja det er så vildt jeg allerede fik en tid! 

Jaaaa det er sååååååå stort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.