Mit bryllup i Lørdags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

birthee

et stort tillykke med brylluppet, det er bare en hel fanstastisk dag at opleve.. det lyder til det har været en rigtig god dag, stille og afslappet... synes det er nogle gode billeder, kan godt lide det med buketten, hvor man kan se ringene i baggrunden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Mai-pigen

Jeg syntes da billederne giver et godt indtryk af en dejlig dag, og hvor er I bare super kreative... Både med kage og buket...så flot!!! Tillykke til jer...

Anmeld

23. august 2010

Svane83

birthee skriver:

et stort tillykke med brylluppet, det er bare en hel fanstastisk dag at opleve.. det lyder til det har været en rigtig god dag, stille og afslappet... synes det er nogle gode billeder, kan godt lide det med buketten, hvor man kan se ringene i baggrunden!!

Det er også et ok billede, selvfølgelig Torben og lidt min ide. Du skal se når jeg får billederne af Torben der er et billede han har taget hvor buketten er i forgrunden og så står jim og jeg bagved sådan uden for fokus... det er bare et et rigtig godt billede, det regner jeg med at skulle bruge til takkekort.

Anmeld

23. august 2010

birthee

Det bliver rigtig spændende at se billederne  tager lige vores frem nogle gange og kigger på dem... vi blev gift for 3 år siden... har ikke nogle stående fremme, da jeg ikke har fået fremkaldt et stort et, men også fordi vi bygger om og roder lidt...

Anmeld

23. august 2010

Svane83

Mai-pigen skriver:

Jeg syntes da billederne giver et godt indtryk af en dejlig dag, og hvor er I bare super kreative... Både med kage og buket...så flot!!! Tillykke til jer...

Tak skal du have.

Min mor er bare så dygtig til det med blomster, hun har også haft butik for snart 10 år siden, men der var selvfølgelig ingen andre end min mor der kunne lave min buket!

Kagen blev også ok selvom den voldte mig timmelig mange problemer, men lykkedes gjorde det da til sidst... efter jeg havde været gået i raseri

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Stort tillykke med dagen!!!
Lyder som en helt fantastisk dag  

Lidt sjovt når man selv er fra Odense og kender alle stederne i har været

Anmeld

23. august 2010

Svane83

TbCp skriver:

Stort tillykke med dagen!!!
Lyder som en helt fantastisk dag  

Lidt sjovt når man selv er fra Odense og kender alle stederne i har været

Tak skal du have, ja det gør det da lidt mere nærværende.

Og ih hvor var det god Brunch på Druen og Bønnen, de er altså bare den bedste cafe i Odense

Anmeld

23. august 2010

TbCp

Svane83 skriver:

Tak skal du have, ja det gør det da lidt mere nærværende.

Og ih hvor var det god Brunch på Druen og Bønnen, de er altså bare den bedste cafe i Odense

Den har jeg slet ikke prøvet, vi plejer altid at gå på Froggys, men den skal vi da helt klart have besøgt!

Anmeld

23. august 2010

Dot D

Til lykke med brylluppet, hvor ser I søde, glade og kærlige ud

Anmeld

23. august 2010

Svane83

TbCp skriver:

Den har jeg slet ikke prøvet, vi plejer altid at gå på Froggys, men den skal vi da helt klart have besøgt!

Det bliver I nødt til og de er altså slet ikke så dyrer som de ser ud.

Og ifølge min mor som er en meget stor kaffe elsker og som har skiftet mange cafeer ud fordi kaffen ikke var god nok, så laver de den bedste og varmeste kaffe i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.