Hej piger i får da lige et lille indlæg om mit bryllup i lørdags d. 21.08.2010.
Dagen startede naturligvis drøn tidligt... kl. 06.30, jeg skulle stryge, sætte hår og lægge make-up inden vi skulle kører kl. 09.30.
Jeg fik hurtigt klaret stygningen og havde god tid til at sætte hår, det var heldigt for det drillede en smule, hvilket det selvfølgelig ikke gjorde da jeg havde testet frisuren. Nå men jeg fik det sat i 2. forsøg og blev da nogenlunde tilfreds med resultatet. Herefter var det kjolen over hovedet så der ikke kom make up på den og så blev der ellers lagt make up osv. Vi var i god tid og køret ud af indkørslen præcis 09.27.
Vi skulle vies på Odense rådhus kl. 10.25 og de var kun en smule forsinket. Vi fik sagt ja og udvekslet ringe og ikke mindst fik vi kysset inden vi fik lov, men vi kunne bare ikke vente. Så var vi på Druen og bønnen og spiser Brunch med hele familien (vi var 10 ialt) og det var bare rigtig hyggeligt.
Efterfølgende gik vi ned i Eventyrhaven og mødtes med Trine og Torben som skulle tage billeder. Vi fik taget billeder og gik ned i Munkemose og fik taget lidt flere.... og ih de så ud til at de blev riigtig gode, han er sørme dygtig ham Torben, men dem har jeg desværre ikke fået endnu så dem må i vente lidt med.
Herefter kørte vi hjem til os, hvor vi fik bryllupskage og kaffe og så gik vi en lille tur inden vi skulle spise. Vi fik mad fra Salt og Peber og det var bare rigtig lækker mad og der var så meget at vi kan få det et par dage endnu
Hertil dejlig rødvin, jeg fik en lille slurk, når nu det var bryllup og herefter hyggede vi et par tiomer inden alle gæsterne gik hjem igen.
I får lige et par billeder af vores egne private, de er absolut slet ikke i Torbens klasse, men så kan i da se kagen som jeg havde kæmpet med, buketten som min mor havde lavet og ikke mindst mig og Jim som er så lykkelige.
Carina...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld