Pis, har lavet en IVF'er, har forelsket mig i et hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Rasmine

Har desværre lavet en IVF.
Har forelsket mig lidt i et hus, men vi skal ikke købe andet, inden det her er solgt, og det er ikke engang sat til salg endnu.
Bliver det først efter sommerferien.

Hvor meget kan man tillade sig at byde under udbudspris, det har været til salg længe, og det er ikke sat ned endnu.
(man kan se på Boligsiden.dk om husene er sat ned, siden de først blev udbudt)

Gad vide om man kan tillade sig at sige til sælger man vil give så og så meget, men at det først bliver om 3 dage, 3 mdr. eller 3 år, når dette her er solgt.
Man kan tydeligt se det er et skilsmissehus, det er lidt ringe indrettet-mangelfuldt, og der står kun hans sko i gangen. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Helle30

Vi vil se det Bacon!
Jeg elsker også at kigge på huse og drømme og sætte i stand i mit hovede, men vi skal ikke herfra de første mange år. Hér er nu også en del, jeg kan gå i gang med at sætte i stand, hvis trangen melder sig.

Man kan godt tillade sig at byde huset ned, synes jeg. Men man kan jo ikke bede ham holde det ledigt i det uendelige.

- Helle, som ønsker for jer, at I kan få handlet begge huse snart.

Anmeld

11. juli 2008

Rasmine

Helle, det har været til salg [f]rigtig længe[/f]. Men nej, man kan desværre ikke sige man VIL ha' det og at de skal vente med at sælge til vi er klar, desværre. Det skal i al fald et par hundrede eller 3, gerne en halv. mill. ned i pris før vi får råd. Det ligger bare så pisse godt, ifht. skole og hal osv. http://www.edc.dk/en/Bolig/Case/?Pid=83811664&cid=s01m05

Anmeld

11. juli 2008

Helle30

Orv Bacon. Det ser da fedt ud, og sikke en masse plads - især på 1. sal.
Det ligger da også skønt i forhold til en togstation, kan jeg se.
Men 3 miller er da også en slat - især når I ikke har fået afsat jeres eget.
Jeg krydser fingre for, at lykken snart sætter lidt fut i det hele.

- Helle

Anmeld

11. juli 2008

Rasmine

Problemet er at man ikke får meget for pengene, når det er så tæt på Århus. Der findes garanteret mange andre gode huse, men så mangler de et værelse, eller så ligger de op af banen, og det orker vi bare ikke i længden. Der skal laves badeværelse i det der hus, ikke at man ikke kan bruge det som det er, men kønt er det ikke. Ifht. andre huse i den størrelse, er det den som ligger bedst, og hvor der skal laves mindst. Vi håber jo på at få rimelige penge for det hus vi bor i nu, men som markedet er nu, er alt bare mega usikkert. :'(

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

He he... fedt udtryk der... "en IVF'er". Jamen det er da et lækkert hus. Jeg kan godt lide at børnenes værelser og stue er nedenunder, og så er der en "voksen-afdeling" ovenpå... Vi vil kun ha ét plan - med mindre det netop er sådan indelt. Tænk sig.. en hel 1.sal [k][f]uden[/f][/k] et eneste stykke legetøj! Når ungerne er puttet, så er det deroppe at mor og far går kolde uden at blive irriteret over at se på ungernes rod og ragelse alle vegne! Vi har set på et (alt for dyrt, men man lurer jo) hvor der er en stor stue, soveværelse, bad og sauna ovenpå.. Mmmmm sikke nogen lillemoraftner man kunne holde der!! Marie - hjemvendt fra vagtlæge med Malte, øv dumme ører!

Anmeld

11. juli 2008

Rasmine

Jamen, jeg/vi vil også helst have ét plam. Der er bare ikke rigtig noget. Ikke noget som ligger nær så godt som den der. Hmm... det var også blot en tanke, som sagt skal det her lige sælges først. Hvad er det med stakkels Malte's ører? -Troede da han [k]var[/k] på penicilin?

Anmeld

12. juli 2008

linemus

Man kan sige, man vil købe huset betinget (hvis sælger går med til det) - dvs. på betingelse af, at I får solgt huset. Så laver man diverse aftaler (kan ikke huske det hele) og skriver under på den aftalte pris, og hvis så andre gerne vil have huset, skal de byde over prisen, men I har så førsteret og bliver spurgt om I vil have det nu og har vist tre dage til at svare ja eller nej. Giver det mening?

Det var sådan vi gjorde med vores hus. I starten... så kunne vi ikke vente længere og købte det, men det er en anden historie.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.