Hvor holdte I bryllyp (kbh & omegn)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

Hey tøser,

Jeg er jo fra Bornholm - og har altid drømt om mit bryllup på øen i søen  Nu kan det så ikke lade sig gøre, og jeg er på bar bund. Nogle gode erfaringer derude? Måske er I selv blevet gift i København eller været til et.. Vi er også ude i at leje en bus, så omegn på det også være

Vi skal giftes i Kildebrønde, men kan ikke rigtig finde noget - det må være alt fra hoteller til selskabslokaler

Uha, søde... tillader mig lige at lurer med her, da jeg efterhånden har brugt AAALT for mange timer på at lede efter det rette sted til vores bryllup, men synes godt nok det er svært.

Har selv kigget en del på Brøndsalen i Frederiksberg have, og har det på listen over et muligt sted. Har planer om at skulle ud at kigge på lokalerne nu her, når jeg er faldet helt på plads med prinsessen, så måske vi kunne lave en tur ud af det

Om ikke andet må vi da udnytte vores fællesbarsel til at gå i de helt store bryllupsplanlægninger sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Chalala85

Ja nu kender i jo greve, vil egentlig bare sige, Druegaarden, no go! Har selv haft dårlige oplevelser og en del af vores vennekreds som har holdt div ting der har været skuffet. Kun så i får den mest fantastiske dag i verden

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Uha, søde... tillader mig lige at lurer med her, da jeg efterhånden har brugt AAALT for mange timer på at lede efter det rette sted til vores bryllup, men synes godt nok det er svært.

Har selv kigget en del på Brøndsalen i Frederiksberg have, og har det på listen over et muligt sted. Har planer om at skulle ud at kigge på lokalerne nu her, når jeg er faldet helt på plads med prinsessen, så måske vi kunne lave en tur ud af det

Om ikke andet må vi da udnytte vores fællesbarsel til at gå i de helt store bryllupsplanlægninger sammen

HELL YEAH SMUKKE   Blir mega hyggeligt

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Chalala85 skriver:

Ja nu kender i jo greve, vil egentlig bare sige, Druegaarden, no go! Har selv haft dårlige oplevelser og en del af vores vennekreds som har holdt div ting der har været skuffet. Kun så i får den mest fantastiske dag i verden

hehe tak søde!!! Vi fandt også tusind stavefejl på deres side, og det signalerer sgu lidt at det ikke er i orden

Anmeld

23. august 2010

Risen

Malene84 skriver:

Ska du også giftes søde?

Nej ikke endnu, men vi snakker lidt om det

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Risen skriver:

Nej ikke endnu, men vi snakker lidt om det

uuuhhh lyder spændende

Anmeld

23. august 2010

*Toffee*

Der ligger et selskabslokale ude ved Tåstrupvejen, lige overfor det daværende Østergårdens sports rideklub. Kan desværre ikke huske hvad det hedder på stående fod, men det er et hyggeligt sted.

Det kunne også være at Mosede fortet kunne være en idé. Jeg er ikke hundrede på at de afholder bryllupper, men da jeg var der i lørdags i en anden anledning var de i gang med at gøre klar til fest. Super smukt sted.

Anmeld

12. september 2010

Meliora

mosede fortet holder bryllupper. Min mor var til et dernede sidste sommer, og det var helt fantastisk sagde hun:-)

Anmeld

2. november 2010

stinekathrine

IAH skriver:

Jeg kan ikke huske det.. skal spørge husbonden. Bryllupsarrangement papirerne ligger i vores vandskadede kælder.

Har nummeret til pedellen på min mobil. 45 81 27 91 og 30 27 19 64 (9.00 - 17.00)

Blir helt bange for at vores budget er større end jeres.. Vi brugte omkring hundredehalvtres tusinde på et bryllup, hvor den fik alt hvad den kunne trække.

Hej Iben

Jeg står selv og skal giftes og min kæreste og jeg har allerede været ude og kigge på Brøndsalen. Vi er begge meget forelskede i stedet, og overvejer kraftigt at leje det. Men i den forbindelse synes jeg det er lidt uoverskueligt mht. at finde kok/catering, som tager ud til sådanne arrangementer (også fordi der ikke rigtig er køkkenfaciliteter mm), leje af borde, stole og service, serveringspersonale osv.

Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at høre, hvordan I greb dette an. Jeg var inde på jeres hjemmeside og kigge billeder, og synes det lignede en rigtig dejlig bryllupsfest - lige som jeg kunne ønske mig det.

Jeg ville derfor høre om det var muligt for dig at skrive lidt nyttigt info til mig ang. overstående. Det ville virkelig være en kæmpe hjælp, og måske være med til at hjælpe os på vej, og Brøndsalen dermed bliver stedet for vores bryllup også. Håber virkelig du har tid og lyst til at sende mig en hilsen. Du kan skrive til stine.rotboll@gmail.com

På forhånd tusind tak for hjælpen - glæder mig til at høre fra dig.

Kærlig hilsen Stine

Anmeld

2. november 2010

A&F

Malene84 skriver:

Hey tøser,

Jeg er jo fra Bornholm - og har altid drømt om mit bryllup på øen i søen  Nu kan det så ikke lade sig gøre, og jeg er på bar bund. Nogle gode erfaringer derude? Måske er I selv blevet gift i København eller været til et.. Vi er også ude i at leje en bus, så omegn på det også være

Vi skal giftes i Kildebrønde, men kan ikke rigtig finde noget - det må være alt fra hoteller til selskabslokaler

Shiney Star i københavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.