IAH skriver:
Jeg kan ikke huske det.. skal spørge husbonden. Bryllupsarrangement papirerne ligger i vores vandskadede kælder.
Har nummeret til pedellen på min mobil. 45 81 27 91 og 30 27 19 64 (9.00 - 17.00)
Blir helt bange for at vores budget er større end jeres.. Vi brugte omkring hundredehalvtres tusinde på et bryllup, hvor den fik alt hvad den kunne trække.
Hej Iben
Jeg står selv og skal giftes og min kæreste og jeg har allerede været ude og kigge på Brøndsalen. Vi er begge meget forelskede i stedet, og overvejer kraftigt at leje det. Men i den forbindelse synes jeg det er lidt uoverskueligt mht. at finde kok/catering, som tager ud til sådanne arrangementer (også fordi der ikke rigtig er køkkenfaciliteter mm), leje af borde, stole og service, serveringspersonale osv.
Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at høre, hvordan I greb dette an. Jeg var inde på jeres hjemmeside og kigge billeder, og synes det lignede en rigtig dejlig bryllupsfest - lige som jeg kunne ønske mig det.
Jeg ville derfor høre om det var muligt for dig at skrive lidt nyttigt info til mig ang. overstående. Det ville virkelig være en kæmpe hjælp, og måske være med til at hjælpe os på vej, og Brøndsalen dermed bliver stedet for vores bryllup også. Håber virkelig du har tid og lyst til at sende mig en hilsen. Du kan skrive til stine.rotboll@gmail.com
På forhånd tusind tak for hjælpen - glæder mig til at høre fra dig.
Kærlig hilsen Stine
Anmeld