Hvor holdte I bryllyp (kbh & omegn)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.611 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Malene84

Hey tøser,

Jeg er jo fra Bornholm - og har altid drømt om mit bryllup på øen i søen  Nu kan det så ikke lade sig gøre, og jeg er på bar bund. Nogle gode erfaringer derude? Måske er I selv blevet gift i København eller været til et.. Vi er også ude i at leje en bus, så omegn på det også være

Vi skal giftes i Kildebrønde, men kan ikke rigtig finde noget - det må være alt fra hoteller til selskabslokaler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Karo

Hej

Jeg skal giftes d. 4/6-2011 og her skal festen holdes i Danmarks Akvarium. Så slukker de lyset i gangene og så sidder man her og spiser med lys strømende ind gennem akvarierne samt levende lys. Brudevalsen danses i det store runde rum med akvarierne.

http://www.cafedanmarksakvarium.dk/

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Karo skriver:

Hej

Jeg skal giftes d. 4/6-2011 og her skal festen holdes i Danmarks Akvarium. Så slukker de lyset i gangene og så sidder man her og spiser med lys strømende ind gennem akvarierne samt levende lys. Brudevalsen danses i det store runde rum med akvarierne.

http://www.cafedanmarksakvarium.dk/

VIIIIIILD IDÉ  super fedt koncept!!! skriver lige pb til dig

Anmeld

23. august 2010

Livas mor

Kildebrønde.. Det er jo tæt på Greve, hvor jeg jo kommer fra oprindelig

Min papfar ejer Cafe Mågen på Hundige Havn og der kan man sagtens holde sit bryllyp, der er smukt især på en sommerdag. Ellers ved jeg der er Druegården, også i Greve. Der er også Greve Strandhotel, som ligger idylisk ned til Greve Strand, der holdt min kære veninde selv bryllup for en del år siden.

Ellers skal min anden veninde giftes næste år.. De holder det hele på Vesterbro Bryghus

Vi skal giftes d. 28 maj næste år og holder det hele i Nordsjælland.

Anmeld

23. august 2010

Malene84

Livas mor skriver:

Kildebrønde.. Det er jo tæt på Greve, hvor jeg jo kommer fra oprindelig

Min papfar ejer Cafe Mågen på Hundige Havn og der kan man sagtens holde sit bryllyp, der er smukt især på en sommerdag. Ellers ved jeg der er Druegården, også i Greve. Der er også Greve Strandhotel, som ligger idylisk ned til Greve Strand, der holdt min kære veninde selv bryllup for en del år siden.

Ellers skal min anden veninde giftes næste år.. De holder det hele på Vesterbro Bryghus

Vi skal giftes d. 28 maj næste år og holder det hele i Nordsjælland.

Tak for svar  jaaa... min kæreste er også fra Greve, så vi ville vildt gerne holde det dernede. Men folk har problemer med at komme hjem derfra (åbenbart)!!!

Men vil da helt sikkert tjekke de steder du har skrevet - vi har kigget MEGET på Greve strandkro - vi sys det ser meget hyggeligt ud, dog for man ikke meget for pengene  hmm

Anmeld

23. august 2010

Livas mor

Malene84 skriver:

Tak for svar  jaaa... min kæreste er også fra Greve, så vi ville vildt gerne holde det dernede. Men folk har problemer med at komme hjem derfra (åbenbart)!!!

Men vil da helt sikkert tjekke de steder du har skrevet - vi har kigget MEGET på Greve strandkro - vi sys det ser meget hyggeligt ud, dog for man ikke meget for pengene  hmm

Nej Greve Strandkro er en dyr omgang, men meget smuk

Vi har det helt samme problem med folk der brokker sig over at komme hjem fra nordsjælland, men til sidst gad vi bare ikke høre mere på deres brok.. Så nu har vi fundet en masse overnatningsmuligheder i alle prisklasser til dem, og så kan de selv finde ud af hvad de vil.

I Greve by og omegn er der også en del overnatningssteder.. Hundige Camping, Zleep hotel Ishøj, Ishøj Vandrehjem, Forskellige bedandbreakfast og Dansk Folkeferie hotellet Karlslunde, hvis bare man er ude i god tid.

Men ja der er en del muligheder dernede.. Men i hvert fald er Cafe Mågen rigtig hyggelig og man kan pynte op som man vil. Jeg ved at selve lokalet koster 500 kr. at leje og så aftaler man med kokken (Jon) hvordan og hvorledes man vil have maden.

Der ligger altså også det hyggeligste sted i Karlslunde, der hedder Korporalskroen http://www.korporalskroen.dk/

Rikke

Anmeld

23. august 2010

IAH

Hej hej

Jeg er helt vild med bryllupper! Blev gift for 2 år siden. 

Vores fest blev holdt i Brøndsalen i Frederiksberg Have. Se evt www.hinne.dk. Lokalet er "tomt" og der er ikke en bestemt tid festen skal være ude (ofte klokken 01 i hoteller, restauranter og lign.).

Det ligger midt i Frederiksberg Botaniske Have, der er så romantisk at det næsten er vulgært (der er fritgående påfugle, halvtamme egern, søer, roser og kyssebænke). Lokalet er slet ikke så dyrt som det ser ud. Eftersom man selv koordinerer mad/catering, serveringspersonale og drikkevarer kan prisen reguleres meget efter hvad man ønsker.

Kig på det, det er så prinsessebryllupsagtigt 

Iben

Anmeld

23. august 2010

Malene84

IAH skriver:

Hej hej

Jeg er helt vild med bryllupper! Blev gift for 2 år siden. 

Vores fest blev holdt i Brøndsalen i Frederiksberg Have. Se evt www.hinne.dk. Lokalet er "tomt" og der er ikke en bestemt tid festen skal være ude (ofte klokken 01 i hoteller, restauranter og lign.).

Det ligger midt i Frederiksberg Botaniske Have, der er så romantisk at det næsten er vulgært (der er fritgående påfugle, halvtamme egern, søer, roser og kyssebænke). Lokalet er slet ikke så dyrt som det ser ud. Eftersom man selv koordinerer mad/catering, serveringspersonale og drikkevarer kan prisen reguleres meget efter hvad man ønsker.

Kig på det, det er så prinsessebryllupsagtigt 

Iben

uuuuhhhh min radar er helt ude når du siger prinsesseagtigt  men kan ikke få dit link til at virke  lyder ellers super romantisk. Tror du også det er fint i november? haha

Anmeld

23. august 2010

Risen

Malene84 skriver:

uuuuhhhh min radar er helt ude når du siger prinsesseagtigt  men kan ikke få dit link til at virke  lyder ellers super romantisk. Tror du også det er fint i november? haha

Kan LOVE dig det er prinsesseagtigt! SMUKT SMUKT ! Vidste bare ikke det var billigt.. Sys det ser så dyrt ud.. hehe

Anmeld

23. august 2010

IAH

Sæt det ind i adresselinjen evt. 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.