gentagne spontane eller missed aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.218 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. august 2010

aarhusmor

Hej piger,
Ville høre om der er nogen derude der også mister mange fostre? Ikke bare 3, men flere?
Det gør jeg.. Men har ikke givet op endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Laulund87

Det har jeg ikke prøvet, men kender en der har mistet 19 gange

Hvor mange har du mistet?til dig.

Anmeld

23. august 2010

aarhusmor

Tak
Jeg har mistet 32 gange. (Nogen kender mig nok fra BK hvor jeg har været i mange år)
Din veninde der har mistet så mange gange, gider du nævne for hende at jeg findes? For jeg er ekstremt alene med at have mistet i den størrelsesorden.
Jeg vil lige sige at jeg heldigvis har fået ét barn og ingen ved hvorfor jeg var så heldig. Men det var jeg

Anmeld

23. august 2010

Kaufie

Jeg har kun haft en enkelt MA - hvilket vist er meget normalt.

Men netop for at hjælpe par som jer, har vi indvilget i at deltage i en undersøgelse i forb. med min nuværende graviditet, hvor man ved hjælp af blodprøver fra mig, faren og barnet vil undersøge noget med noget proteinstof, der bevæger sig mellem mor og barn. Jeg kan ikke huske detaljerne i undersøgelsen, men fordi jeg selv kender et par stykker med gentagne aborter tidligt i forløbet, så ville vi selvfølgelig gerne lægge arm til for at man forhåbentlig finder ud af noget, der kan hjælpe.

Anmeld

23. august 2010

Laulund87

aarhusmor skriver:

Tak
Jeg har mistet 32 gange. (Nogen kender mig nok fra BK hvor jeg har været i mange år)
Din veninde der har mistet så mange gange, gider du nævne for hende at jeg findes? For jeg er ekstremt alene med at have mistet i den størrelsesorden.
Jeg vil lige sige at jeg heldigvis har fået ét barn og ingen ved hvorfor jeg var så heldig. Men det var jeg

Det er da dejligt du har fået et barn

Hmm det er desværre ikke en jeg rigtig snakker med mere, men hvis jeg kommer til det, skal jeg nok nævne dig.

Er du blevet undersøgt for at finde årsagen?

Hvad er BK?

Anmeld

23. august 2010

aarhusmor

Ja jeg er blevet undersøgt og de kan ikke hjælpe mig desværre. Så vi prøver selv og vil igang med akupunktur i Randers.
BK er et andet meget stort forum
(jeg skal lige ud af døren, så må skrive senere)

Anmeld

23. august 2010

Laulund87

aarhusmor skriver:

Ja jeg er blevet undersøgt og de kan ikke hjælpe mig desværre. Så vi prøver selv og vil igang med akupunktur i Randers.
BK er et andet meget stort forum
(jeg skal lige ud af døren, så må skrive senere)

Okay. Der er også nogle gode akupunktører i Randers(bor der selv)

Anmeld

23. august 2010

aarhusmor

Det er ved en der annoncerer på FB. hun skriver lidt om at hun kan gøre noget for immunforsvaret. Puha jeg håber hun kan hjælpe

Anmeld

23. august 2010

Laulund87

aarhusmor skriver:

Det er ved en der annoncerer på FB. hun skriver lidt om at hun kan gøre noget for immunforsvaret. Puha jeg håber hun kan hjælpe

Okay.  for at hun kan hjælpe

Anmeld

23. august 2010

aarhusmor

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.