Fik lige to kæmpeposer tøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Millebasse

....til MIG!!!! Ikke til Bastian,men til MIG! Kan man være mere heldig?

Eller jeg har ikke fået det,men kan købe det mega billigt. Har en veninde som er butikschef i Vila og hun bruger kun hendes tøj et par gange og så kan hun ikke bruge det mere,da det så er udsolgt i butikken! Så nu sidder jeg og kigger på en masse skønt tøj til spotpris!! :D:D

Camilla - solen skinner nogengange på en,mens man mindst venter det (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Ny mor

Millebasse skriver:

....til MIG!!!! Ikke til Bastian,men til MIG! Kan man være mere heldig?

Eller jeg har ikke fået det,men kan købe det mega billigt. Har en veninde som er butikschef i Vila og hun bruger kun hendes tøj et par gange og så kan hun ikke bruge det mere,da det så er udsolgt i butikken! Så nu sidder jeg og kigger på en masse skønt tøj til spotpris!! :D:D

Camilla - solen skinner nogengange på en,mens man mindst venter det (L)

Ej, hvor FEDT :D

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

Nice med lidt lækkert til lillemor ;) Det er trods alt hende der har fortjent det...

(H)

Anmeld

11. juli 2008

Helle30

Århh, ta mig med - jeg kommer så sjældent ud:$:D.
Hvor er det fedt for dig, at du bare har fået sådan en masse tøj.
Jeg tager ofte ud for at kigge på tøj til mig selv. Undervejs konstaterer jeg, at der ikke findes så meget som en ufigursyet sort t-shirt, jeg ikke ville ligne en michellinko i - hvorefter jeg finder en sød beklædningsgenstand (eller to) til Sofie og kører hjem igen.

Tillykke med tøjet. Den er bare super velfortjent den solstråle, der lige ramte dig dér.

- Helle, som har sendt Sofie med sin far ud og hente en plæneklipper, vi skal have på prøve. Han kunne godt forstå, jeg gerne ville have lidt ro til madlavningen... Gnæk gnæk, og hérsidder jeg så(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.