Jeg vil også ønske jer rigtig god babyfest på søndag. I et stærkt/svagt øjeblik i sidste uge, havde jeg besluttet, at nu tog Sofie og jeg f... med. Jeg vil rigtig gerne møde alle jeres lækre børn, og ikke mindst synes jeg, det kunne være så skønt, hvis Sofie kunne møde dem og se, om de kan lege ligeså godt sammen som vi mødre kan.
Men der er saftsusemig langt til Ebeltoft med en bagudvendt (men topsikker) barnestol på bagsædet, og selvom jeg nok ikke ville gå fallit, så synes jeg at den hurtige - Lådden æblemost - er temmelig pebret pr. omgang.
Jeg håber, vi kan booke SAS Radisson i Odense engang i nærmeste fremtid og så holde en kæmpe babykongres. Henrik må kunne arrangere nogle sponsorater, der vil gøre omkostningerne overskuelige.
Jeg har været der til et festarrangement i min mands firma, og jeg kan stå inde for, at både indkvartering og beværtning kan leve op til baby.dk mødrenes standard.
Sikke noget ævl... Nå, men Sofie og jeg ønsker jer alle et festligt baby-disco. Nu ikke for meget citronvand til de små (og slet ikke med sugerør) Har hørt, de bliver aldeles kuldree af det stads:'(:D
- Helle
Anmeld