vil bare lige ønske jer rigtig god fornøjelse i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Siber

til fødsda baby træf. Ville ønske jeg kunne kommer, men nej! Vi holder selv fødselsdag i morgen!

Nu kommer bedstemor og bedstefar snart, så jeg må hellere se at komme i omdrejninger

KNus Siber, der desværre ikke er jyde! Men lur mig om jeg ikke kommer den 4 okt. hvis man kunne køre med LISE?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Lise

Selvfølgelig kan du det!!! :D Eller - det SKAL du... iih, der er lang tid til, men glæder mig sgu til at se jer igen..

Og god fornøwels til træf imorgen - er det egentlig ikke først på søndag? :S Jamen, så god fornøwels dér! :P

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

tak tak de damer!

Og sørme om ikke jeg glæder mig helt vildt til at se jer igen den 4.okt!

Knussi

Anmeld

11. juli 2008

ka li ja

tak tak og jeg kommer altså først på søndag;)

Anmeld

11. juli 2008

Helle30

Jeg vil også ønske jer rigtig god babyfest på søndag. I et stærkt/svagt øjeblik i sidste uge, havde jeg besluttet, at nu tog Sofie og jeg f... med. Jeg vil rigtig gerne møde alle jeres lækre børn, og ikke mindst synes jeg, det kunne være så skønt, hvis Sofie kunne møde dem og se, om de kan lege ligeså godt sammen som vi mødre kan. Men der er saftsusemig langt til Ebeltoft med en bagudvendt (men topsikker) barnestol på bagsædet, og selvom jeg nok ikke ville gå fallit, så synes jeg at den hurtige - Lådden æblemost - er temmelig pebret pr. omgang. Jeg håber, vi kan booke SAS Radisson i Odense engang i nærmeste fremtid og så holde en kæmpe babykongres. Henrik må kunne arrangere nogle sponsorater, der vil gøre omkostningerne overskuelige. Jeg har været der til et festarrangement i min mands firma, og jeg kan stå inde for, at både indkvartering og beværtning kan leve op til baby.dk mødrenes standard. Sikke noget ævl... Nå, men Sofie og jeg ønsker jer alle et festligt baby-disco. Nu ikke for meget citronvand til de små (og slet ikke med sugerør) Har hørt, de bliver aldeles kuldree af det stads:'(:D - Helle

Anmeld

12. juli 2008

Siber

ok jeg prøver igen, god fornøjelse i morgen 8D

Anmeld

13. juli 2008

Siber

Lise skriver:

Selvfølgelig kan du det!!! :D Eller - det SKAL du... iih, der er lang tid til, men glæder mig sgu til at se jer igen..

Og god fornøwels til træf imorgen - er det egentlig ikke først på søndag? :S Jamen, så god fornøwels dér! :P

ja ja ja jajajajajajajaja det vil jeg gerne, lad os tales ved når vi nærmer os. Det er ok her på hjemmefronten! :P

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.