nogen der har erfaring med biostrath?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Siber

hvis det staves sådan!

Johanna er ørebarn, og hørt fra flere at det skulle være godt at give hende biostrath her til efteråret/vinter

Knus Siber, der ikke lige kan overskue et efterår/vinter med konstant møb - ja jeg tager sorgerne på forskud 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Rasmine

Ja, men aner ikke om det hjælper.
Mille gik til zoneterapi samtidig.

Men prøv det, det er af og til på tilbud i Matas.

Anmeld

11. juli 2008

Grynt

ja lidt har jeg da ;) Har prøvet dem på min søn og imens jeg gav ham dem var han sjældent forkølet og hvis han var varede det kun et par dage med en klar løbende næse. Da jeg så tog ham af dråberne begyndte han at få rigtig forkølelse med rigtigt snot. Så ja, jeg kunne helt klart se en forskel. Vi skal til og igang igen med dråberne nu Freja også skal i inst.

Mit råd er dog, start nu på dem da det tager et stykke tid inden de rigtigt får en virkning og lad være med at vente helt til efteråret med at begynde ;)

Tina som også anbefaler biostrath til "mine" forældre på min arbejdsplads (er i en vuggestue)

Anmeld

11. juli 2008

Siber

Grynt/Tina skriver:

ja lidt har jeg da ;) Har prøvet dem på min søn og imens jeg gav ham dem var han sjældent forkølet og hvis han var varede det kun et par dage med en klar løbende næse. Da jeg så tog ham af dråberne begyndte han at få rigtig forkølelse med rigtigt snot. Så ja, jeg kunne helt klart se en forskel. Vi skal til og igang igen med dråberne nu Freja også skal i inst.

Mit råd er dog, start nu på dem da det tager et stykke tid inden de rigtigt får en virkning og lad være med at vente helt til efteråret med at begynde ;)

Tina som også anbefaler biostrath til "mine" forældre på min arbejdsplads (er i en vuggestue)

jamen det kunne da være vi skulle igang med det!

Tak Tina
Knus Siber, der arbejder i en BH så måske kunne det også være noget for mig!

Anmeld

11. juli 2008

ka li ja

jeg har.
hvis du begynder at gi det, skal du blive ved. det skal du forberede dig på. det er jo naturligt så der sker jo ikke noget ved dt, men det smager ikke godt....
alexander var MEGET mindre syg efter vi begyndte på det! vi bruger det dog ikke mere, men kender mange der gør. ulæmpen er at jo aldre de bliver jo mere skal de ha og det er skide dyrt.. og smager ikke godt!
men hvis arthur fx havde en periode med meget sygdom, ville jeg ikke tøve et sekund med at prøve det på ham også:D

Anmeld

12. juli 2008

Monica

Jeg har giver det til Gustav i snart 3 mdr, han har ikke væet syg siden, om det er et tilfælde, det ved jeg ikke... Han får det i et lille snapeglas med et lille skvet saftevand i ...:$ Men har sgu da godt nok glemt at give ham det i ferien. Monica - netop hjemvent fra sommerhus på Omø, så har et bjerg af vasketøj:'(

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

en veninde til mig gav det til hendes datter, fordi hun døjede med møb, igen og igen, men efter de begyndte på at tage det der biostrat, ja så stoppede det...8D om det er virkelighed eller ficktion det vil jeg så lade andre bedømme, for jeg har ikke selv prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.