Annika kom gående med en stor kniv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Mary

Igår havde vi besøg til lidt kaffe og kage, og pludselig kommer Annika gående omme fra køkkenet med en stor og meget skarp kniv! 8( Hurtigt, men roligt, fik jeg kniven væk fra hende....hvis hun havde opsnuset at det var forbudt var hun vendt hurtigt om og havde skyndt sig væk - gisp gisp. Det viser sig at hun nu selv kan åbne opvaskemaskinen! :S vi har en indbygget, så hun hænger sig op i det lange greb derpå, og så nærmest hejser hun den med sin kropsvægt. Altså lidt smart er hun da....men nu skal vi til at have noget stående foran den hele tiden, og skal være noget hun ikke kan flytte på (?) Men puuuhh, tænk hvis hun havde taget den i munden eller noget :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Grynt

GYYYYYYS 8( altså de unger kan virkelig få ens hjerte helt op i halsen nogle gange. 8( Men dygtig det er hun da ;)

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

Yaiks 8(

Har man liige en klam fonemmelse i kroppen bagefter, eller hva´!!

Men ganske listigt af den unge dame, dét må man sgu gi hende... ;)

Anmeld

11. juli 2008

Millebasse

ÅHHH 8(

Godt at du kun holde roen... Puha,godt at det gik godt!

Men hun er da en klog pige, sådan at kunne åbne opvaskemaskinen! :)

Knus Camilla

Anmeld

11. juli 2008

Muffinmus

Ja, det går sgu stærkt lige pludselig. Godt der ikke skete noget med hende da. Puha
William har så lige sørget for at vores piskeris kom en tur i vaskemaskinen og blev ødelagt:):D
Han havde sgu lagt den derinde da jeg vendte ryggen for at finde lidt mere tøj at smide ud... godt det ikke var katten8D8D

Anmeld

11. juli 2008

Tikki

Nej for sevlan da - hold da op en klog lille pige...ha ha :P, men ja, GYS hvor ville jeg blive forskrækket 8(

Ja, jeg gruer også for den dag Iza finder ud af at åbne vores - den er lige i hendes højde. I går åbnede hun fryseren og fandt 2 is, som hun havde forsøgt at åbne...havde godt hørt hun sagde: "uhm uhm" et par gange omme bag halvmuren, men det gør hun ofte, når jeg laver mad....havde ikke lige regnet med hun selv gik i fryseren 8D

Uf de bliver store!

Anmeld

12. juli 2008

Helle30

Århh mand. Det var ikke så fedt. Men nu hvor det er gået godt, så kan man jo godt have overskud til at forundres over, hvor kvikke de børn er - iiiii så ung en alderrrr....
Jeg kan godt se for mig, hvordan jeres opvasker må være konstrueret, og jeg ville have svoret, at det kunne Sofie simpelthen ikke finde ud af endnu.
Alligevel har hun fundet ud af at gøre flg. hér til morgen, mens jeg var ude og hælde foder op til kattene (max 1,5 minut): Taget 2 ølflasker og to sodavandsflasker i spisekammeret og proppet dem (med åbningen ned) i to par gummirøjsere, der stod i køkkengangen. Ingen af flaskerne var helt tomme, så no tester jeg lige, om gummistøvler tåler kulørt på 40 grader....:). Det var selvfølgelig ikke så farligt som den med kniven, men hvis hun kan gøre det dér på halvandet minut, så viser det jo bare, hvor meget vi efterhånden skal til at holde øje med dem.
- Helle - super glad for at have Sofie med til madlavning i køkkenet. Jeg ved komfuret - hun i kravlegården;)

Anmeld

12. juli 2008

bette

MariaE skriver:

... godt det ikke var katten8D8D

ej hvor uhyggeligt alligevel.. damn det er godt damen ikke lige tænkte på at smage på kniven..
du må da også have fået dig chok.. tror jeg sku også jeg ville have fået..

haha maria ja godt det ik var katten8D

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

jeg ville have døet af skræk mary...shit!

hvad nu hvis den havde kørt, med varmt vand i?

aj jeg tør slet ikke tænke tanken til ende, hvad pokker kunne der ikke ske?

GODT I OPDAGEDE HENDE!

Anmeld

12. juli 2008

Mary

Snedig er hun..... idag stod hun (ALTSÅ STOD OP) pludselig på sofabordet 8( Hvad sker der hva???? :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.