OPDATERING: 3. gang skulle også lige prøves :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Lon1976

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Ej hvor er det vildt og tillykkeee med lille bebsen stadig er der inde 

Jammen var det så en twin du arboterede ??? eller ???

Puhhaaa det må ha været grimt og gå igennem 

Knusss linda 18+0

De kan desværre ikke svarer på hvorfor jeg blødte så meget og stadig bløder. De kan se jeg stadig har en lille blodansamling og at min livmoderhals er mega sart, men hvor det helt stammer fra ved de ikke.

Det kunne også, at det var moderkagen som løsnede sig og det bekymre mig, for jeg fødte nemlig min søn for 10 år siden, 9 uger for tidligt pga livmoderen havde løsnet sig.

Jeg har en kontrolscanning igen den 6/9, men synes lige nu at der er lang tid til, så det er ikke helt umuligt, at jeg får hjælp fra min læge til en scanning tidligere. Jeg skal jo også have booket en NF-scanning igen inden det blir forsent.

Pyha, det er helt surealistisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Smilendesussi

Hvor er det super dejligt for jer. Stort tillykke med at du stadig er gravid. Det er virkelig en solstrålehistorie.

Tillykke igen

Anmeld

22. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke - det er bare fantatisk for jer

Anmeld

22. august 2010

millesofie

Lon1976 skriver:

Hej alle

Nu skal I bare hører det vildeste af det vildeste - det er stadig ikke gået op for mig.

Lørdag den 14/8 begyndte jeg og bløde. Søndag den 15/8 kom jeg på hospitalet og blev scannet og fik beskeden at jeg var ved at abortere - de kunne ikke se nogen slimhinde eller noget i min livmoder.

Her kommer så det vilde - i fredags skulle jeg så til kontrol for og se om alt var kommet ud.....det var det ikke - min bebs er stadig levende og jeg er altså stadig gravid. Det er så vildt, at jeg ikke kan fatte det. Hold op en rutchetur vi lige er på.

Jeg nåede jo selvfølgelig af aflyse NF-scanning og ringe rundt til samtlige og fortælle den kedelige nyhed - i morgen skal jeg så have fat i min læge og fortælle denne fantstiske nyhed.

Synes bare lige at jeg ville dele denne solstrålehistorie - Er dog stadig bange og nervøs (jeg bløder endnu og de kan ikke se hvorfor) men må simpelthen åbne mine øjne og så bare håbe på det bedste - idag er jeg 10+5

Knus her fra

jamen dog

mon du "bare" har din mens?? det havde min mor de første 3 mån da hun ventede mig

held og lykke og gode tanker.. håber på det beste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.