OPDATERING: 3. gang skulle også lige prøves :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Lon1976

Hej alle

Nu skal I bare hører det vildeste af det vildeste - det er stadig ikke gået op for mig.

Lørdag den 14/8 begyndte jeg og bløde. Søndag den 15/8 kom jeg på hospitalet og blev scannet og fik beskeden at jeg var ved at abortere - de kunne ikke se nogen slimhinde eller noget i min livmoder.

Her kommer så det vilde - i fredags skulle jeg så til kontrol for og se om alt var kommet ud.....det var det ikke - min bebs er stadig levende og jeg er altså stadig gravid. Det er så vildt, at jeg ikke kan fatte det. Hold op en rutchetur vi lige er på.

Jeg nåede jo selvfølgelig af aflyse NF-scanning og ringe rundt til samtlige og fortælle den kedelige nyhed - i morgen skal jeg så have fat i min læge og fortælle denne fantstiske nyhed.

Synes bare lige at jeg ville dele denne solstrålehistorie - Er dog stadig bange og nervøs (jeg bløder endnu og de kan ikke se hvorfor) men må simpelthen åbne mine øjne og så bare håbe på det bedste - idag er jeg 10+5

Knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Dansker I Holland

Jamen tillykke og sikke da en rollercoaster I er på da Men det er da godt at du stadig er gravid Håber den bliver derinde, den lille spire

Knus Sussie 27+6

Anmeld

22. august 2010

XXSS

Hold da op ...... puha sikke en oplevelse.. Men dejligt at du stadig har din baby 

Anmeld

22. august 2010

NessaXenia

sikke da noget du er igennem..

men super dejligt din lille spire stadig er derinde..

Tillykke

Anmeld

22. august 2010

Davidsen87

Stort tillykke  Hvor er det dejligt for jer. Jeg begyndte at bløde da jeg var i uge 13 hvor vi lige havde fortalt alle det   Men jeg blødte "kun" fordi min moderkage ligger forkert, men den har rygget sig helt på plads, så jeg kan føde normalt, har termin i morgen. Vil bare lige fortælle at det ik betyder noget ondt at man bløder

Anmeld

22. august 2010

Valle81

Ej monster meget kæmpe tillykke - og ej hvor sygt:0)

jeg har hørt det før - faktisk min veninde som var gravid begyndte også at bløde  - tog til læge og fik at vide at hun var ved at abortere - skulle så også tjekkes for om alt var ude - og vupti der lå et barn - idag er hendes søn snart 6 år sund og rask:0)

Anmeld

22. august 2010

CamillaSoefelt

Ih tillykke.. Krydser fingre.

Anmeld

22. august 2010

aarhusmor

Sikke en god historie! Dejlit at høre!

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Hold da op ...... puha sikke en ruchetur..... Dejligt at du stadig har din lille spire inde i mavsen...

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

Fru Dinesen

Ej hvor er det vildt og tillykkeee med lille bebsen stadig er der inde 

Jammen var det så en twin du arboterede ??? eller ???

Puhhaaa det må ha været grimt og gå igennem 

Knusss linda 18+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.