Så er det dræn på mandag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Millebasse

Efter et utal af møb`er og tre besøg ved ørelægen over 3 måneder, besluttede doktormanden at Basse skal have dræn i! På mandag! 8( :'( Puha,godt at manden skal med,for tror slet ikke jeg kan klare at den lille mand skal bedøves! :'(:'( Men ved jo at det bliver super godt bagefter i det fleste tilfælde og jeg er selv ørebarn,men glæder mig godt nok ikke til mandag.... :(:( Knus Camilla - som var igang med at gøre rent,men nærmest "faldt" over computeren og den er nu klistret fast til mig på mærkeligste vis... (?)(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

ivfmarie

Uhh ha da... har du læst mit indlæg om dræn? Anyways - vil bare sige at vi står i samme situation - skal til ørelæge i starten af august - og så står den også på dræn her... Det skulle være så godt, siger de... Meeeen :'( Hvad siger man? Held og lykke..? Jeg håber i hvertfald at operationen går godt, og at lille Basseman er på toppen med det samme bagefter. Knus fra en medsøstermortilørebarn

Anmeld

11. juli 2008

Siber

ja Johanna fik lagt dræn i maj måned og vi mærker en helt klar forbedring!
Lige nu har hun godt nok møb, men nu kan snasket da komme ud!

Jeg vil ønske jer rigtig meget pøj pøj, og håber at det hjælper

Knus og tanker fra Siber

Anmeld

11. juli 2008

Millebasse

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Uhh ha da... har du læst mit indlæg om dræn? Anyways - vil bare sige at vi står i samme situation - skal til ørelæge i starten af august - og så står den også på dræn her... Det skulle være så godt, siger de... Meeeen :'( Jeg håber også at det bliver bedre.. Også pøj pøj til dig og Maltedrengen herfra.. Camilla - som har det ligesom dig!

Anmeld

11. juli 2008

Millebasse

Siber skriver:

ja Johanna fik lagt dræn i maj måned og vi mærker en helt klar forbedring!
Lige nu har hun godt nok møb, men nu kan snasket da komme ud!

Jeg vil ønske jer rigtig meget pøj pøj, og håber at det hjælper

Knus og tanker fra Siber

Åh,får de det stadig? Ja,dumt spørgsmål,selvfølgelig gør de det.... :S
Bare der kommer en bedring og vores ellers glade dreng bliver endnu mere glad :)

Anmeld

11. juli 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Millebasse skriver:[/småt][/f] Efter et utal af møb`er og tre besøg ved ørelægen over 3 måneder, besluttede doktormanden at Basse skal have dræn i! På mandag! 8( :'( Puha,godt at manden skal med,for tror slet ikke jeg kan klare at den lille mand skal bedøves! :'(:'( Men ved jo at det bliver super godt bagefter i det fleste tilfælde og jeg er selv ørebarn,men glæder mig godt nok ikke til mandag.... :(:( Knus Camilla - som var igang med at gøre rent,men nærmest "faldt" over computeren og den er nu klistret fast til mig på mærkeligste vis... (?)(?)[/citat] Puha......men som jeg også skrev til IVF for noget tid siden, så har Julius´fætter også fået dræn efter utalling møb, og det har virkelig hjulpet ham! Pøj, pøj!! knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.