råd fra mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Alberts/

ja tænkte lidt på, om i dejlige tøser som allerede er blevet mødre, har nogle gode råd til hvad man kan forberede sig på, som man endelig ikke regner med når man skal have barn,

Altså hvad der faktisk overrasket jer da i fik jeres små guldklumper, som i endelig ikke havde regnet med.

Kram-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Dansker I Holland

Splejs skriver:

ja tænkte lidt på, om i dejlige tøser som allerede er blevet mødre, har nogle gode råd til hvad man kan forberede sig på, som man endelig ikke regner med når man skal have barn,

Altså hvad der faktisk overrasket jer da i fik jeres små guldklumper, som i endelig ikke havde regnet med.

Kram-

Altså det overraskede mig hvor meget tid jeg IKKE havde til mig selv sådan rigtigt mere... Men det var bestemt hårdt med manglende søvn osv, men det er det værd Nu siger jeg ikke at du får et barn som tuder 24/7 men forbered dig for din egen skyld på at du ikke får så meget søvn

Knus Sussie 27+5

Anmeld

21. august 2010

mor_sabina

Hele den psykiske omvæltning, var det der kom mest bag på mig, det er bare ikke til at forberede sig på.

Men man skal ikke blive nervøs hvis det ikke er kærlighed ved første blik, det er det nu man tænker tilbage, men i øjeblikket kan det virke uvirkeligt. Og så kan man få lyst til at smide dem ud af vinduet, og det er helt normalt, så længe man ikke gør det rigtigt

Tag imod alle de gode råd du kan og sorter i dem og find DIN egen måde.

Og til sidst nyd det

Anmeld

21. august 2010

Alberts/

NR3ønskebarn skriver:

Altså det overraskede mig hvor meget tid jeg IKKE havde til mig selv sådan rigtigt mere... Men det var bestemt hårdt med manglende søvn osv, men det er det værd Nu siger jeg ikke at du får et barn som tuder 24/7 men forbered dig for din egen skyld på at du ikke får så meget søvn

Knus Sussie 27+5

mange tak for svar(;

altid rat at hører lidt fra andre(;

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Splejs skriver:

mange tak for svar(;

altid rat at hører lidt fra andre(;

Selv tak Svarer altid hvis jeg har noget erfaring jeg kan dele ud af

Knus

Anmeld

21. august 2010

Alberts/

mor_sabina skriver:

Hele den psykiske omvæltning, var det der kom mest bag på mig, det er bare ikke til at forberede sig på.

Men man skal ikke blive nervøs hvis det ikke er kærlighed ved første blik, det er det nu man tænker tilbage, men i øjeblikket kan det virke uvirkeligt. Og så kan man få lyst til at smide dem ud af vinduet, og det er helt normalt, så længe man ikke gør det rigtigt

Tag imod alle de gode råd du kan og sorter i dem og find DIN egen måde.

Og til sidst nyd det

mange tak for svar.

har godt hørt at det ikke altid er kærlighed ved første blik, men alle siger at det bliver det(;

men rat at have noget som man kan prøve at forberede sig på(;

Anmeld

21. august 2010

Alberts/

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak Svarer altid hvis jeg har noget erfaring jeg kan dele ud af

Knus

det også altid dejligt(;

især det at hører det fra andre, og ikke bare læse det  en bog(;

Anmeld

21. august 2010

line melias mor

uha der er mange ting hvor meget man tuder først og fremmest. jeg kan tude over de mindste ting. hvor meget man bliver bange for verden. dvs for at kører bil, gå over et lyskryds, kigge til prinsessen hver femte minut for at se om hun trækker vejret. maden, hvad hvis hun får den galt i halsen

bekymringer generalt uha dem har jeg mange af.

frygten for ikke at være god nok. frygten for at gøre tingene forkert.

al den kærlighed der overvælder en havde aldrig troet jeg kunne elske noget så højt

jeg havde slet ikke tænkt på hvor besværligt det er at give dem ble på når de sparker og vender sig som en sindsyg

at klippe negle, hvor tit de vokser og hvor meget jeg kæmper hver eneste gang for ikke at klippe hende i fingeren når hun prøver at trække dem til sig

elsker at være mor og glemmer nok at være "line" også. det er bare en stor udfordring men det bedste der nogensinde er sket mig

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Splejs skriver:

det også altid dejligt(;

især det at hører det fra andre, og ikke bare læse det  en bog(;

Er helt enig Smiler.. Det er noget andet at høre det fra andre i stedet for BARE at læse det

Anmeld

21. august 2010

B&J

jeg vil nok også sige som nogle af de andre skriver af ens liv bliver drejet rundt man har ikke så meget tid til kærestene eller sig selv og vi kæmper med af have tid til hinanden og de første 3 mdr er vildt håre syntes jeg men nok også fordi den første månede var jeg pisse syg og min kæreste blev syg og ja daniel den bølle ville aldrig sove så slet ikke nemt... og HUSK sov når barnet sover ellers ved man slet ikke hvad man går ind til før man er mor og står i rollen syntes jeg ikke.... men gud hvor jeg elsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.