[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f]
hej du...
Jamen banken - faktisk bankerne, er alle med på ideen... men nu er huset sgu ikke til salg længere!!! Der var lige noget rod i sælgers liv, så sagen er sat på standby >(
Nu venter vi til at vi står med et købsbevis fra kreditforeningen i hånden, så tager vi sgu ud og banker på og siger "Nu eller aldrig"! Så må vi se om vi får det - ellers er der jo andre huse til salg, meeeen det var bare lige det her der passede perfekt til vores familie.
Hvorn går det med tullepigens ører? Malte døjer med væske igen igen, og vi har bestemt os for dræn, men der er selvfølgelig ikke tid ved ørelægen før til august - så vi må lide lidt endnu...stakkels dreng :'(
Nå, nu tror jeg sgi at jeg vil gøre mig klar til en tur til storbyen... bare lidt osen, og så en tur på hospitalet - jeg skal have fjernet "krogen" i min fod. Hvor bliver det fedt at kunne få sko på begge fødder igen!
Marie
He he... nu ved jeg godt hvordan det går med Johanna - jeg har lige læst dit andet indlæg...[/citat]
:)
Vi har ikke fortrudt en sek. at Johanna fik dræn, hun er bare en helt anden.Hun led også af væske i ørene, og når der ikke var væske ja så var der møb. Hun har så fået møb igen, men denne gang kan snasket komme ud! Men som de andre skriver det er ikke fedt at se dem i narkose - men man overlever!
Tilbage til huset! Ja måske er det godt at have papiret i hånden, for så kan I jo slå til med det samme! Håber at sælger kommer på andre tanker og sælger huset til jer!
Jeg må nøjes med at shoppe på nettet!8D
Siber
Anmeld