Philip, Iza og Nova Maria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2008

Astrid P

Stort, Stort tillykke til alle 3 skønne guldklumper!

KH Astrid og Smilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Grynt

Kære Phillip Iza og Nova Maria I ønskes alle 3 rigtig hjertelig tillykke med jeres første fødselsdag. (L) Håber I alle 3 må få en fantastisk dag (L)

Knus fra Tina og Freja

(H)(H)(H)

Anmeld

11. juli 2008

birgittemarie

Tusind, tusind tak alle sammen (L)

Jeg sidder på terassen og skriver, for vi har lige fået installeret en router, som vi gav Mormor i fødselsdags gave, så hun kunne komme på nettet, når hun ville, når hun var her 8D:$(C):$8D

Fødselaren ligger her ved siden af og nægter at sove til middag og posten har lige været her med tre kæmpe store gaver fra moster og to af mine veninder. Det er en dag fuld af rørte, sentimentale, lykkelige tårer i øjnene (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

11. juli 2008

Ny mor

He, he, hvad er der lige med d. 11.07 :)) :))
Kære skønne mødre, Tillykke med de tre guldklumper Phillip Iza og Nova Maria!!!!!!!!!!!!!!!!
Håber i alle får en super dejlig dag ;)
Knus Bigritte (H) (H) (H)

Anmeld

11. juli 2008

Tikki

Tusind mange tak (L) Iza sover sgu nu - he he ellers ikke noget hun gør så meget i jo - men vi startede dagen kl. 5.06 med havregrød med flag i og fødselsdagssang. Hun fik sin gyngehest og nøjj hvor blev hun glad -så nuttet (L). Heldigvis faldt hun så i søvn igen kl. 8 og tog 2 timers søvn....ikke sket læææænge. Her til eftermiddag har vi holdt børnefødseldag sammen med de to andre børn, jeg passer - den fik hele armen med flag og sang og muffins over det hele :D Og ja, så gik damen omkuld igen for 20 min siden. Når hun vågner, skal far, mor og iza i svømmehallen og plaske lidt......I morgen kommer mormor så helt fra jylland - det glæder vi os til :)

Vil lige sige kæmpe tillykke til alle dem, der har haft fødselsdag - jeg har vist ikke været så god til at ønske tillykke :$

Fødselsdagskram fra Jeanette og den sovende Iza

Anmeld

11. juli 2008

Plysbjørnen

Tillykke til jer alle tre...

Betina og Laura

Anmeld

11. juli 2008

BellaT

Mange tak for lykønskningerne(L)!

Vi har haft en rigtig god fødselsdag med gæster og lagkager og kage-futtog. Det har været super:D.

Tillykke til alle I andre fødselarer:D. Også Frederikke:D, som jo må være i denne gruppe også, da hun fylder 1 år.

Knus fra Helle og Phillip på 1 år!!!8D...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.