råd mod forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

IAH

Marco2 skriver:

Jeg får simpelthen såå hård mave af de jerntabletter. Jeg har nu prøvet to forskellige. Så må indrømme at det kniber gevaldigt med at få taget dem dagligt.  Men heldigvis har det jo heller ikke nogen betydning for barnet.

Har du overvejet Matas flydende jern med solbærsmag? Det smager helt afskyeligt, men da jeg tog det for nogle år siden virkede maven. Og Kräuterblut?...

Jeg hopper også over engang i mellem, den slags er jo helt ok.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Marco2

IAH skriver:

Har du overvejet Matas flydende jern med solbærsmag? Det smager helt afskyeligt, men da jeg tog det for nogle år siden virkede maven. Og Kräuterblut?...

Jeg hopper også over engang i mellem, den slags er jo helt ok.. 

Tak for det. Det vil jeg overveje Selvom jeg allerede føler jeg har brugt en "formue" på det forp***ede jern Føler jeg har det ok, så må få noget jern ved siden af uden de piller. Men de ryger da ned en gang imellem. Men at man så heller ikke må tage dem til måltiderne gør det også svært at huske dem... synes jeg.... Ja ja undskyldninger er der nok af 

AG

Anmeld

26. august 2010

Maja88

tak for alle jeres gode råd. De blev heldigvis kan man sige ikke nødvendige, da det gik over sig selv. Og hvilken lettelse. Men nu har jeg dem hvis det nu skulle blive aktuelt igen.

Anmeld

26. august 2010

Kats

Maja88 skriver:

tak for alle jeres gode råd. De blev heldigvis kan man sige ikke nødvendige, da det gik over sig selv. Og hvilken lettelse. Men nu har jeg dem hvis det nu skulle blive aktuelt igen.

Dejligt at det er gået over igen !!
Det er jo ikke til at holde ud...

Vand, frugt og grønt, fuldkorn, svesker og sveskejuice er rigtige gode råd - som man kan "implementere i sin dagligdag"

... Men hvis du alligevel får lidt hård mave eller ikke er vild med svesker (som jeg selv ikke er)
- så er Magnesium altså et rigtig godt mineral!
Det forefindes helt naturligt i kroppen - så der er ikke noget "medicin-agtigt over det". Jeg fik det anbefalet af min gynækolog!

And the best part.... det fås som tabletter og brusetabletter (som smager godt!) Jeg snupper en brusetablet hver morgen... og tra la la... det er meget nemmere at komme på toilet!

Knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.