er det ikke tid til nye mavebilleder?? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Siber

Swips.. skriver:

Her kommer lige to fra mig - de er begge sprit nye = taget i dag, hvor jeg er i uge 31+4

du ser også bare fin ud, flot mave

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

misslea

Siber skriver:

du ser også bare fin ud, flot mave

Knus Siber

Mange 1000 tak

Jeg nyder den også i fulde drag her den sidste tid.... - om 6 ugers tid, er den jo væk (forhåbentlig... heheh)

Anmeld

24. august 2010

JacobsMoar

Årh, skulle jeg da også lige flashe lidt mave.. (Med strækmærker )

Er fra i dag deltidssygemeldt med begyndende bækkenlønsning.. Hvad gør jeg? Smider mig på sofaen når jeg kommer hjem, eller skal jeg sørge for at få noget motion?

//Karina 32+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

misslea

Bromberg skriver:

Er fra i dag deltidssygemeldt med begyndende bækkenlønsning.. Hvad gør jeg? Smider mig på sofaen når jeg kommer hjem, eller skal jeg sørge for at få noget motion?

//Karina 32+4

Sikke en fiiiin mave du har - også selvom der er en smule strækmærker

Men øøøv... at du har fåe bækkenløsning, det er bare ikk sjovt!! Jeg var selv på hospitalet i dag, da min læge ikke kunne forklare de meget stærke smerter, jeg har haft de sidste par dage... og tænk, beskeden var, at jeg er begyndt at åbne mig, så smerterne har været/er begyndende veer... så dommen = ligge ned i 3 uger og INTET foreage mig... øøøv!!! Så føler med dig... det er trist at skulle være i ro!!!

Men det vigtigste er jo at passe på sig selv og den lille bebs i maven...

Håber du kan holde smerterne ud...

Mange tanker fra Lea

Anmeld

24. august 2010

JacobsMoar

misslea skriver:

Sikke en fiiiin mave du har - også selvom der er en smule strækmærker

Men øøøv... at du har fåe bækkenløsning, det er bare ikk sjovt!! Jeg var selv på hospitalet i dag, da min læge ikke kunne forklare de meget stærke smerter, jeg har haft de sidste par dage... og tænk, beskeden var, at jeg er begyndt at åbne mig, så smerterne har været/er begyndende veer... så dommen = ligge ned i 3 uger og INTET foreage mig... øøøv!!! Så føler med dig... det er trist at skulle være i ro!!!

Men det vigtigste er jo at passe på sig selv og den lille bebs i maven...

Håber du kan holde smerterne ud...

Mange tanker fra Lea

Ja, har lige siddet og læst dit indlæg, sikke noget øv.. Jeg må da i det mindste stadig tage på arbejde et par timer om dagen, men kun fordi jeg næsten lå på mine blødende knæ (hvis altså jeg bare kunne komme helt derned

X fingre for at prinsessen bliver derinde et par uger endnu..

Mange knus fra Karina

Anmeld

25. august 2010

misslea

Bromberg skriver:

Ja, har lige siddet og læst dit indlæg, sikke noget øv.. Jeg må da i det mindste stadig tage på arbejde et par timer om dagen, men kun fordi jeg næsten lå på mine blødende knæ (hvis altså jeg bare kunne komme helt derned

X fingre for at prinsessen bliver derinde et par uger endnu..

Mange knus fra Karina

Ja - det er bare typisk... og i nat havde jeg simpelthen SÅ mange plukveer, at jeg troede, at tiden var inde til hun ville komme ud...!! Men de er heldigvis gået i sig selv igen... så nu krydser jeg fingre for, at hun falder lidt til ro derinde....

Ja - jeg kan godt forså dig... det er bare SÅ død kedeligt at være derhjemme... men pas nu godt på dig selv og bebsen ikk???

Jeg taler jo af bitter erfaring...!!! Jeg har BESTEMT ikke været god til at slappe af.... nok fordi, jeg har haft det sååå skønt og godt i min graviditet, så har ikke følt, jeg burde lave om på noget....!!!

lea

Anmeld

25. august 2010

JacobsMoar

misslea skriver:

Ja - det er bare typisk... og i nat havde jeg simpelthen SÅ mange plukveer, at jeg troede, at tiden var inde til hun ville komme ud...!! Men de er heldigvis gået i sig selv igen... så nu krydser jeg fingre for, at hun falder lidt til ro derinde....

Ja - jeg kan godt forså dig... det er bare SÅ død kedeligt at være derhjemme... men pas nu godt på dig selv og bebsen ikk???

Jeg taler jo af bitter erfaring...!!! Jeg har BESTEMT ikke været god til at slappe af.... nok fordi, jeg har haft det sååå skønt og godt i min graviditet, så har ikke følt, jeg burde lave om på noget....!!!

lea

Åååh.. At krydse ben Lea !! Hun må lige blive derinde lidt endnu..

Selvfølgelig passer jeg da godt på junior, og mig selv.. Vi lå på sofaen med benene oppe hele eftermiddagen i går.. Kan mærke at jeg lige skal give mig selv ro og tid til at geare ned, det har jeg aldrig været ret god til.. - Ligesom dig, fordi jeg faktisk også har haft en nem graviditet, indtil videre..

Skal til lægen igen i morgen, havde for højt blodsukker den anden dag, håber virkelig ikke at det er noget alvorligt.. - Ihh, har det bare så skidt overfor mit arbejde, er lige blevet færdigudlært og de vælger at ansætte mig selvom jeg kun kunne nå at arbejde i 1½ måned, og så kommer jeg tilbage fra ferie og siger at jeg ikke kan arbejde med fuld kraft de sidste 4 uger.. ARGH, og jeg har det bare så skidt med at melde mig syg..

Nåå.. Lige lidt gylle herfra

fra Karina

Anmeld

25. august 2010

Camillee

hvor er i bare virkelig smukke allesammen !
vil lige vise jer et billede af min mave i uge 34+3 - efter at havde kigget på jeres (:

( nu håber jeg at jeg kan finde ud af det ) (:

kram Camilla.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2010

Siber

Bromberg skriver:

//Karina 32+4

sikke en fin mave, dejlige billder!

Tja mine strækmærker sidder lige midt på maven!!! Men men det høre sig vel til

Knus Siber

Anmeld

25. august 2010

Siber

Camillee skriver:

hvor er i bare virkelig smukke allesammen !
vil lige vise jer et billede af min mave i uge 34+3 - efter at havde kigget på jeres (:

( nu håber jeg at jeg kan finde ud af det ) (:

kram Camilla.

Tak I lige måde, du ser så fin ud!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.