misslea skriver:
Ja - det er bare typisk... og i nat havde jeg simpelthen SÅ mange plukveer, at jeg troede, at tiden var inde til hun ville komme ud...!! Men de er heldigvis gået i sig selv igen... så nu krydser jeg fingre for, at hun falder lidt til ro derinde....
Ja - jeg kan godt forså dig... det er bare SÅ død kedeligt at være derhjemme... men pas nu godt på dig selv og bebsen ikk??? 
Jeg taler jo af bitter erfaring...!!! Jeg har BESTEMT ikke været god til at slappe af.... nok fordi, jeg har haft det sååå skønt og godt i min graviditet, så har ikke følt, jeg burde lave om på noget....!!!
lea
Åååh.. At krydse ben Lea !!
Hun må lige blive derinde lidt endnu..
Selvfølgelig passer jeg da godt på junior, og mig selv.. Vi lå på sofaen med benene oppe hele eftermiddagen i går.. Kan mærke at jeg lige skal give mig selv ro og tid til at geare ned, det har jeg aldrig været ret god til.. - Ligesom dig, fordi jeg faktisk også har haft en nem graviditet, indtil videre..
Skal til lægen igen i morgen, havde for højt blodsukker den anden dag, håber virkelig ikke at det er noget alvorligt.. - Ihh, har det bare så skidt overfor mit arbejde, er lige blevet færdigudlært og de vælger at ansætte mig selvom jeg kun kunne nå at arbejde i 1½ måned, og så kommer jeg tilbage fra ferie og siger at jeg ikke kan arbejde med fuld kraft de sidste 4 uger.. ARGH, og jeg har det bare så skidt med at melde mig syg..
Nåå.. Lige lidt gylle herfra 
fra Karina
Anmeld