er det ikke tid til nye mavebilleder?? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.462 visninger
29 svar
0 synes godt om
21. august 2010

misslea

Jaaaah jeg synes jo, at det er LÆÆÆNGE siden, jeg har set jeres fiiine mavser... og jeg kan da i hvert fald selv se, at der VIRKELIG sker noget med størrelsen nu... heheh

Her er mine to nyeste...

Billede 1: Uge 32

Billede 2: Uge 34 (33+4)

Vægten siger ny + 6½ kg!!!

Håber I har det rigtig dejligt alle sammen

Fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Siber

hvor er du fin!

Jeg vil lige få min mand til at tage et billede når han kommer hjem!!

Knus Siber

Anmeld

21. august 2010

misslea

Siber skriver:

hvor er du fin!

Jeg vil lige få min mand til at tage et billede når han kommer hjem!!

Knus Siber

Mange tak

Glæder mig til at se et billede senere så

Anmeld

21. august 2010

Cwurtz

Sidste nye billede...hmmm...skal vidst have et nyt snart Her på billedet er jeg 29+0. Jeg er 30+5 nu, har taget ca. 7 kg på og har det umiddelbart godt. Jeg synes, at der er flere smerter som 2. gangs gravid, men det er jo helt naturligt. Jeg er sygemeldt pga. et udbrud af lussingesyge på min arbejdsplads og går officelt på barsel den 30/8.

Lidt fra mig... Cathrine.

Anmeld

22. august 2010

misslea

Cwurtz skriver:

Sidste nye billede...hmmm...skal vidst have et nyt snart Her på billedet er jeg 29+0. Jeg er 30+5 nu, har taget ca. 7 kg på og har det umiddelbart godt. Jeg synes, at der er flere smerter som 2. gangs gravid, men det er jo helt naturligt. Jeg er sygemeldt pga. et udbrud af lussingesyge på min arbejdsplads og går officelt på barsel den 30/8.

Iiiiihhh hvor er du fin  hold da op!!!

Og sikke noget øv med lussingesyge.... jeg slap heldigvis (er pæd i en børnehave).... der var ingen tilfælde mens jeg har været gravid... og nu e rjeg jo på barsel... skøøønt!!

fra Lea 33+6

Anmeld

22. august 2010

Slettet

Her kommer lige to fra mig - de er begge sprit nye = taget i dag, hvor jeg er i uge 31+4

Anmeld

22. august 2010

Siber

Cwurtz skriver:

hvor er du fin!

Der har også været lussingesyge på min arbejdsplads, men jeg har haft det, så "desværre" ingen før barsel til mig

Knus Siber

Anmeld

22. august 2010

misslea

Swips.. skriver:

Her kommer lige to fra mig - de er begge sprit nye = taget i dag, hvor jeg er i uge 31+4

GUUUUD hvor er den blevet stor og flot... hold da op!!!

Anmeld

22. august 2010

Siber

Her er jeg!

Billederne er fra i dag, og har opgivet at tælle uger, men har termin mellem 29 okt og 17 nov

Knus Siber

Anmeld

22. august 2010

misslea

Siber skriver:

Her er jeg!

Billederne er fra i dag, og har opgivet at tælle uger, men har termin mellem 29 okt og 17 nov

Knus Siber

Neeeej sikke nogle skønne billder..... og en virkelig fin mave

Iiihh hvor er det altså hyggeligt at få lov til at se, hvor flotte jeres maver er blevet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.