Snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

birgittemarie

Så. Nu så jeg lige min lille dejlige guldklumps billede på forsiden og så fik jeg tårer i øjnene (L) Så måtte jeg lige en tur forbi hendes hjemmeside og gnide salt i øjnene med hendes Lillipie birthday kalender og så stod der "happy first birthday" så nu må jeg hyle (L) Tillykke til Phillip og Iza også, jeg håber vi får en dejlig fødselsdag alle sammen (L):'((L) Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Juniors mor

Uhhh forstår dig godt - det er en smule sørgmodigt det første år allerede er væk, så det er ok at fælde en tåre....eller to....eller en hel spand fuld!
Stort tillykke med din dejlige pige, som ovenikøbet kan gå 8D(L)

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

Jamen kæreste BM - du skal da ikke være trist! Tænk på alle de glæder du har fået i løbet af året - takket være det lille menneske du for ét år siden bragte til verden. Og tænke på hvor mange flere glæder hun kommer til at give jer i de næste mange mange år! Men jojo... jeg har sgu også lige været omkring billeder fra fødslen et par gange de sidste par dage - og det med et let sløret og en anelse fugtigt blik :'( Stort tillykke med ormen :D

Anmeld

11. juli 2008

birgittemarie

Tak for tankerne søde piger (L) Jeg er heller ikke trist over det, bare rørt... (L):'((L) Og jeg er også rørt over, at vi sidder her og knævrer om vores kære puslinger og os selv mere end vi gjorde for et år siden (L) That's loooooooove, girls (L) Stort knus fra Birgitte og fødselsdagsbarnet

Anmeld

11. juli 2008

Ny mor

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Så. Nu så jeg lige min lille dejlige guldklumps billede på forsiden og så fik jeg tårer i øjnene (L) Så måtte jeg lige en tur forbi hendes hjemmeside og gnide salt i øjnene med hendes Lillipie birthday kalender og så stod der "happy first birthday" så nu må jeg hyle (L) Tillykke til Phillip og Iza også, jeg håber vi får en dejlig fødselsdag alle sammen (L):'((L) Knus fra Birgitte[/citat] Snøft, snøft, sådan havde jeg det også til Marius 1 årsdag (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.