Lækkert tøj sælges - Katvig, Pompdelux, Oshkosh, idaT osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. september 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha Dorthe, du er simpelthen håbløs! Er simpelthen nødt til lige at smide en kommentar her - jeg synes at have opsnappet at du har givet den gas med indkøb til lillepigen og den slunkne pengepung har brug for en slapper - alligevel dukker du op i de her tråde igen og igen, "neeeej, hvor er den fin, jeg har godt nok ikke råd, men alligevel, hvad skal den lige koste..?" Ha ha, så sødt

Håbløs er ikke ordet  Jeg er en total kliché...kvinde får barn sent i livet og går amok i tøj, ting og udstyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Håbløs er ikke ordet  Jeg er en total kliché...kvinde får barn sent i livet og går amok i tøj, ting og udstyr

HA HA - det kan godt være, men jeg synes du er den lækreste kliché

Du efterlyste billeder af Anthon for efterhånden noget tid siden. Jeg er først komet efter det i dag, men nu er de lagt ud

Anmeld

5. september 2010

dorthemus

Bayze skriver:

HA HA - det kan godt være, men jeg synes du er den lækreste kliché

Du efterlyste billeder af Anthon for efterhånden noget tid siden. Jeg er først komet efter det i dag, men nu er de lagt ud

Taaark

Skynder mig straks at kigge

Anmeld

5. september 2010

NatasjaL

dorthemus skriver:

Havde man bare råd

Spørger alligevel: pris på Katvig sengetøjet og Molo heldragten og pompdelux buksedragten...hvornår bruger de 98??

98 er 2-2½ år

Anmeld

5. september 2010

dorthemus

NatasjaL skriver:

98 er 2-2½ år

Der er 100 år til så

Anmeld

5. september 2010

Lunae

NatasjaL skriver:

98 er 2-2½ år

Ej hvor sjovt! Jeg har netop fundet en AGF body, som kæresten og jeg købte inden jeg blev gravid! Str 98! Det er filme da godt nok at fejlbedømme situationen jeg synes den så så lille ud

Anmeld

5. september 2010

NatasjaL

Lunae skriver:

Ej hvor sjovt! Jeg har netop fundet en AGF body, som kæresten og jeg købte inden jeg blev gravid! Str 98! Det er filme da godt nok at fejlbedømme situationen jeg synes den så så lille ud

hehe min datter bliver snart 2 hun bruger nemlig 92

og hun er endda en lille en af slagsen :b

Anmeld

15. september 2010

springflower

Jeg har godt nok købt meget til min datter her på det sidste, men jeg vil lige høre ad ang.

Billede 19: Pompdelux bukser - str 98-104 - Nypris 150 kr - AB

Hvad koster de, er de lange nok til min datter på 4 år (altså en god lang model?) og så kan jeg ikke helt se, om de er skinnende i stoffet og i hvilken farve? Håber de passer min skat, hvis prisen er rimelig

Hilsen fra Lisa,- endnu en der har fået barn sent i livet og også går shopamok

Anmeld

23. september 2010

Lunae

springflower skriver:

Jeg har godt nok købt meget til min datter her på det sidste, men jeg vil lige høre ad ang.

Billede 19: Pompdelux bukser - str 98-104 - Nypris 150 kr - AB

Hvad koster de, er de lange nok til min datter på 4 år (altså en god lang model?) og så kan jeg ikke helt se, om de er skinnende i stoffet og i hvilken farve? Håber de passer min skat, hvis prisen er rimelig

Hilsen fra Lisa,- endnu en der har fået barn sent i livet og også går shopamok

Jeg ved ikke helt om de er store eller små i str. jeg kender ikke rigtig str på pomp de luxe Det kan være der er nogle andre, som kan hjælpe med det! Det er ikke sådan noget skinnende stof!

jeg havde forestillet mig omkring 100 kr for bukserne

Anmeld

26. september 2010

Lunae

Så skal jeg altså af med resterne af tøjet Kom med et bud - jeg er til at handle med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.