Lækkert tøj sælges - Katvig, Pompdelux, Oshkosh, idaT osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. august 2010

4xGreve

hvad skal du have for billede 12 og 23 inkl porto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Lunae

WiitrioeN skriver:

hvad skal du have for billede 12 og 23 inkl porto?

Buksedragten på billede 12 er formodentlig solgt. Mangler bare at tjekke overførslen!

Buksedragten på billede 23 vil jeg gerne have 120 kr for inkl porto!

Anmeld

21. august 2010

thilde-tusindfryd

Hvad skal du ha for den lilla kjole på billede 36 ?

Anmeld

21. august 2010

Piva

priside på billedenr.: 16, 21, 37

Anmeld

21. august 2010

Lunae

thilde-tusindfryd skriver:

Hvad skal du ha for den lilla kjole på billede 36 ?

Så vidt jeg kan se, så er det en bombibitt fleece, som er billede 36, men hvis det er katvig kjolen, som du skriver på, så vil jeg gerne have 200 kr inkl porto!

Anmeld

21. august 2010

Lunae

Piva skriver:

priside på billedenr.: 16, 21, 37

Billede 16 vil jeg gerne have 90 kr
Billede 21 vil jeg gerne have 80 kr
Billede 37 vil jeg gerne have 200 kr

Du kan få det hele for 350 inkl

Anmeld

21. august 2010

Lillefe

Er det alt sammen noget som du har købt til det ikke fødte barn endnu? *G* pyha.. meget meget ærgeligt at min datter er for stor til det.. pompdelux er ynglings herhjemme.. men hun er desværre nok for stor til det meste af det.. hun bruger nemlig 110 *G*

Anmeld

21. august 2010

Lunae

Perl skriver:

Er det alt sammen noget som du har købt til det ikke fødte barn endnu? *G* pyha.. meget meget ærgeligt at min datter er for stor til det.. pompdelux er ynglings herhjemme.. men hun er desværre nok for stor til det meste af det.. hun bruger nemlig 110 *G*

Ja, det er alt sammen noget jeg har købt til lillepigen! Du kan godt se, at jeg har brug for hjælp Min kæreste synes, at det måtte være rimeligt, at jeg i hvert fald satte de ting til salg, som først bliver aktuelle om flere år. Han har sikkert ret, selvom jeg synes det er temmelig hårdt. Det meste af det er jo sæsonvarer

Anmeld

21. august 2010

Lillefe

Lunae skriver:

Ja, det er alt sammen noget jeg har købt til lillepigen! Du kan godt se, at jeg har brug for hjælp Min kæreste synes, at det måtte være rimeligt, at jeg i hvert fald satte de ting til salg, som først bliver aktuelle om flere år. Han har sikkert ret, selvom jeg synes det er temmelig hårdt. Det meste af det er jo sæsonvarer

Ja og man kan sige det er ok hvis man har lidt frem i tiden.. *G* men må give din kæreste lidt ret

Anmeld

21. august 2010

smokin

Jeg vil godt købe katvigsengetøjet til 250 kr. nypris er ikke 385 men 349..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.