Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laura25 skriver: Jamen jeg har termin omkring d.20 Marts. Så vi følges da ret godt ad vi tre- dejligt med nogle i samme båd! Jeg er fra Århus og skal føde på Skejby, ligesom dig Sofia! Der er da grundlag for en fin lille mødregruppe her! ØV ja, kvalme! Jeg har også meget kvalme, men mest om aftenen- og resten af dagen fejler appetitten ingenting. Håber snart du får mulighed for at tage revanche, Anne! Jeg kan forestille mig at kiks og toastbrød hurtigt bliver kedeligt!
Jamen jeg har termin omkring d.20 Marts. Så vi følges da ret godt ad vi tre- dejligt med nogle i samme båd! Jeg er fra Århus og skal føde på Skejby, ligesom dig Sofia! Der er da grundlag for en fin lille mødregruppe her!
ØV ja, kvalme! Jeg har også meget kvalme, men mest om aftenen- og resten af dagen fejler appetitten ingenting. Håber snart du får mulighed for at tage revanche, Anne! Jeg kan forestille mig at kiks og toastbrød hurtigt bliver kedeligt!
Det er lige i nærheden ja
Og ja, tro mig - det er den kedeligste menu i verden! Godt I andre kan få noget ned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor pudsigt og HYGGELIGT at vi skal føde samme sted og så tæt på hinanden
Min kæreste og jeg leder pt. efter et nyt sted at bo, da vores lejlighed er ret lille, men vi forbliver i Århus. Jeg læser på Universitetet - jura, hvad laver du? Min kæreste læser også på uni, han er igang med sit suppleringsfag på filosofi!
Tak for din venskabsanmodning
Sikke da en finer mavse!!
Kan se jeg kommer til at følges med jer alle med termin 21. marts
Det er snyd som din mavse strutter hihi
Min ligner bare jeg ikke har fået født Liam endnu
Wow hvor er du flot )
Jeg er 10+6 idag & min mave fylder rigtig godt.
Er sat til den 18/3 - så vi er nogle stykker der følges godt ad.
Skal føde på kolding sygehus.
Hold op hvor er både du og din mave godt nok smuk wauw..
Nihell skriver: Hold op hvor er både du og din mave godt nok smuk wauw..
Tusind tak, hvor er du sød. Jeg har lige luret dine billeder og kan da kun sige i lige måde!!
Laura25 skriver: Tusind tak, hvor er du sød. Jeg har lige luret dine billeder og kan da kun sige i lige måde!!
Det var da så lidt Og tusind tak
flot mave du har
Laura25 skriver: Jeg har lige siddet og kigget på alle jeres flotte mavebilleder - wow hvor er I smukke! Her kommer mine. Selvom jeg ikke er så langt henne (9+6) synes jeg min mave er temmelig stor- den er i hvert fald vokset meget! På onsdag skal vi til lægen og jeg er spændt på om vi er enige om hvor langt jeg er henne... Hav en dejlig weekend allesammen!
Jeg har lige siddet og kigget på alle jeres flotte mavebilleder - wow hvor er I smukke! Her kommer mine. Selvom jeg ikke er så langt henne (9+6) synes jeg min mave er temmelig stor- den er i hvert fald vokset meget! På onsdag skal vi til lægen og jeg er spændt på om vi er enige om hvor langt jeg er henne...
Hav en dejlig weekend allesammen!
må man være aå fræk og spørge hvor du har købt den bluse duhar på, på billede 19+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128