Min mave fra uge 7 :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.169 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Laura25

Jeg har lige siddet og kigget på alle jeres flotte mavebilleder - wow hvor er I smukke! Her kommer mine. Selvom jeg ikke er så langt henne (9+6) synes jeg min mave er temmelig stor- den er i hvert fald vokset meget! På onsdag skal vi til lægen og jeg er spændt på om vi er enige om hvor langt jeg er henne...

Hav en dejlig weekend allesammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Kamilla-m

Laura25 skriver:

Jeg har lige siddet og kigget på alle jeres flotte mavebilleder - wow hvor er I smukke! Her kommer mine. Selvom jeg ikke er så langt henne (9+6) synes jeg min mave er temmelig stor- den er i hvert fald vokset meget! På onsdag skal vi til lægen og jeg er spændt på om vi er enige om hvor langt jeg er henne...

Hav en dejlig weekend allesammen!

nu vil jeg nødig skuffe dig, det eneste grund til maven allerede er vokset er pga væske . fosteret er 1 cm eller sådan noget. held og lykke med gravidteten .

Anmeld

21. august 2010

Laura25

Tak. Du skuffer mig ikke- ved godt hvordan graviditeter fungere, tak. Det er primært væske ja, men sådan er det jo langt hen ad vejen. Fosterets ca 3 cm og10 gram fylder jo ikke meget på mavsen.

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Hvor er du fin, sikke en flot figur!!!

Anmeld

21. august 2010

AnneBJ

IH hvor er du fin allerede Dejligt at se andre der "fylder" lidt så tidligt... og ja, fostret er omkring 3-3,5 cm, så det er jo også den voksende livmoder der fylder

Anne, 9+3

Anmeld

21. august 2010

Laura25

Tusind tak Sofia. Og stort tillykke med de 2 streger! Det ser ud til vi kommer til at følges lidt ad. Hvornår har du termin?

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Laura25 skriver:

Tusind tak Sofia. Og stort tillykke med de 2 streger! Det ser ud til vi kommer til at følges lidt ad. Hvornår har du termin?

Jeg her termin omkring den 30. marts  hvad med dig?? Jeg bor i Århus, skal føde på Skejby!

Anmeld

21. august 2010

Laura25

Jubi Anne- fylder du også lidt allerede?! Vi er jo ca lige langt kan jeg se. Ja livmoderen fylder også en del, og så spiser jeg altså virkelig meget for tiden...hehe!

Anmeld

21. august 2010

AnneBJ

Laura25 skriver:

Jubi Anne- fylder du også lidt allerede?! Vi er jo ca lige langt kan jeg se. Ja livmoderen fylder også en del, og så spiser jeg altså virkelig meget for tiden...hehe!

Ja det gør jeg Almindelige bukser er no go herhjemme allerede... Gamacher er til gengæld hittet!
jeg spiser nærmest intet, fordi jeg døjer voldsomt med kvalme - der er grænser for hvor tyk man bliver af kiks og toastbrød.. men jeg regner med at tage revanche

Jeg er indtil videre sat til den 23. marts og skal føde i Kolding - hvad med dig?

Anmeld

21. august 2010

Laura25

Jamen jeg har termin omkring d.20 Marts. Så vi følges da ret godt ad vi tre- dejligt med nogle i samme båd! Jeg er fra Århus og skal føde på Skejby, ligesom dig Sofia! Der er da grundlag for en fin lille mødregruppe her!

ØV ja, kvalme! Jeg har også meget kvalme, men mest om aftenen- og resten af dagen fejler appetitten ingenting. Håber snart du får mulighed for at tage revanche, Anne! Jeg kan forestille mig at kiks og toastbrød hurtigt bliver kedeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.