Hallo girls......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Lene76

længe siden jeg har været på...... vi har ik haft noget net...... men nu er jeg frisk tilbage.

Vores ferie på mallorca gik bare super, dog vil vi HA en lejlighed næste gang for 5 mennesker på et hotelvær, pyh ;) Men det gik bedre end forventet.

I dag har jeg så været til køreprøve men dumpede desværre...... så jeg må på den igen nå jeg engang kan få en tid.

Ang Søndag så kan jeg desværre ik komme alligevel, da min mor ska under kniven og ha ny hofter i starten af Aug, og da min søde far har givet min mor en nu seng så ska sovevær lige ha en tur med lidt maling und so was....

Sidst men ik mindst, Tillykke med alle jeres små unger på 1år..... er der mange der er begyndt at gå???? viktor kan ik selv endnu men hvis han har noget at holde i så går det stærkt og sfte galt hehe....

Knus fra Lene som har savnet jer alle(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

heaven

hey hey

Tænkte faktisk lige på dig forleden - at jeg ikke havde set indlæg fra dig meget længe...
Lyder til du har det godt, det er jo dejligt:P Lidt øv med prøven ja, men som du siger, så må du jo på den igen...

Jannie

Anmeld

11. juli 2008

Loggidut

hejsa Lene...og jubiii du har fået net igen!

hvad pokker gik der lige galt til køreprøven? Jeg krydser fingre for det går bedre næste gang....op på hesten igen!

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

Hej Lene

Velkommen hjem.... Pis med prøven - men du får en ny chance ;)

Ærgeligt at du ikke kan komme med på søndag - men igen... der kommer en ny chance ;)

Marie

Anmeld

11. juli 2008

Grynt

halløjsa du fremmede quinde og velkommen tilbage (H)

Øv øv øv med din køre prøve, men næste gang så består du ;)

Dejligt at høre I havde en skøn ferie, glæder mig til at høre meget mere om den.

Kh Tina og Freja (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.