Billige løsninger til start-indkøb ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

thilde-tusindfryd

Er der nogen, der har nogle gode links til internet sider evt. ? Altså udover blå avis og guloggratis.

Synes der er så mange sider, som alligevel ikke rigtig dur, fordi det er for dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

millesofie

thilde-tusindfryd skriver:

Da jeg ikke har så mange penge at gøre med, vil jeg gerne finde nogle billige, og gerne helt gratis, løsninger på alt det, man skal anskaffe, især i den første tid: barnevogn, vugge, seng, autostol, tøj osv. Altså alle materielle ting.

Jeg har desværre ikke nogen i familien, som har haft små børn for nylig, så der er ikke noget at komme efter der

Jeg ved godt, at der altid er muligheden med genbrugsbutikker og blå avis/gul og gratis på nettet osv. Men jeg vil gerne undgå at bruge uforholdsvist meget tid på at lede efter det, jeg skal bruge og fx ligge og køre land og rige rundt - hvilket jeg synes, at man tit er nødt til, hvis man finder ting på nettet - eller rende fra butik til butik, fordi de kun har nogle enkelte baby-ting (de fleste genbrugsbutikker har jo primært ting til voksne, er min erfaring).

Har I nogle gode fiff til, hvor man lige præcis finder nogle gode ting til rimelige priser, dvs. virkelig billigt ?

Jeg har hørt om mødrehjælpens butikker, men har endnu ikke haft lejlighed til at komme fordi en sådan endnu (bor på landet).

www.gratisbarnevogn.dk

jeg har købt en del ting brugt både på nettet men også i genbrugsbutikker man kan tit finde helt nye ting til en 1/10 af nyprisen

men ellers er ikea et godt valg

jeg har en autostol du kan få for 50,- men jeg ved ikke hvad porto er jeg kan forhøre mig hvis du er interesseret. 

jeg har en del ting, så du kan bare skrive til mig hvis der er noget du mangler (jeg sælger gerne ud til billige penge)

Anmeld

20. august 2010

SHERO

thilde-tusindfryd skriver:

Tusind tak for det  Det vil jeg helt sikkert gøre. Men der går nok noget tid, for jeg er tidligt ude.

Bor du også i Århus området ?

Nåårrh okay... Jah jeg bor i Viby... :-)

Anmeld

20. august 2010

millesofie

hvis du en dag skal forbi sjælland så kom forbi jeg har også noget gratis og ellers kun meget billige ting til salg men jeg er bange for at en tremmeseng ikke kan sendes til jylland

Anmeld

21. august 2010

thilde-tusindfryd

Fisenberg skriver:

www.gratisbarnevogn.dk

jeg har købt en del ting brugt både på nettet men også i genbrugsbutikker man kan tit finde helt nye ting til en 1/10 af nyprisen

men ellers er ikea et godt valg

jeg har en autostol du kan få for 50,- men jeg ved ikke hvad porto er jeg kan forhøre mig hvis du er interesseret. 

jeg har en del ting, så du kan bare skrive til mig hvis der er noget du mangler (jeg sælger gerne ud til billige penge)

Hvor er det dejligt med alle de tilbud, der strømmer ind

Tak skal I ha' alle sammen....

Jeg mangler det hele, bortset fra ble-spand. Har du en hjemmeside, hvor du sælger tingene og hvor der er billeder ? Eller bor du i nærheden, så jeg ku komme forbi og se, hvad du har ?

Autostolen er det til nyfødte, altså små babyer ? eller hvilken aldersgruppe ?

Anmeld

21. august 2010

thilde-tusindfryd

Fisenberg skriver:

hvis du en dag skal forbi sjælland så kom forbi jeg har også noget gratis og ellers kun meget billige ting til salg men jeg er bange for at en tremmeseng ikke kan sendes til jylland

Nå ok, havde ikke lige set dette indlægsvar fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.