Da jeg ikke har så mange penge at gøre med, vil jeg gerne finde nogle billige, og gerne helt gratis, løsninger på alt det, man skal anskaffe, især i den første tid: barnevogn, vugge, seng, autostol, tøj osv. Altså alle materielle ting.
Jeg har desværre ikke nogen i familien, som har haft små børn for nylig, så der er ikke noget at komme efter der 
Jeg ved godt, at der altid er muligheden med genbrugsbutikker og blå avis/gul og gratis på nettet osv. Men jeg vil gerne undgå at bruge uforholdsvist meget tid på at lede efter det, jeg skal bruge og fx ligge og køre land og rige rundt - hvilket jeg synes, at man tit er nødt til, hvis man finder ting på nettet - eller rende fra butik til butik, fordi de kun har nogle enkelte baby-ting (de fleste genbrugsbutikker har jo primært ting til voksne, er min erfaring).
Har I nogle gode fiff til, hvor man lige præcis finder nogle gode ting til rimelige priser, dvs. virkelig billigt ?
Jeg har hørt om mødrehjælpens butikker, men har endnu ikke haft lejlighed til at komme fordi en sådan endnu (bor på landet).
Anmeld