Flyverdragt str. 80 købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
771 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. august 2010

forår

Er der en der ligger inde med en fin og funktionel flyverdragt til piger i str. 80...og den skal være billig

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Ayasmor

forår skriver:

Er der en der ligger inde med en fin og funktionel flyverdragt til piger i str. 80...og den skal være billig

Dea

Jeg har en mikkeline flyverdragt i lilla i en str. 80. Den er brugt sidste vinter til min datter, hvor hun ikke kunne gå endnu. Der er ingen huller, eller andre tegn på slid. Nyprisen var 500 kr, så jeg sælger den for ca. 200 kr. kan maile nogle billeder i morgen hvis det har interesse??

Knus Sara

Anmeld

20. august 2010

forår

Ayasmor skriver:

Jeg har en mikkeline flyverdragt i lilla i en str. 80. Den er brugt sidste vinter til min datter, hvor hun ikke kunne gå endnu. Der er ingen huller, eller andre tegn på slid. Nyprisen var 500 kr, så jeg sælger den for ca. 200 kr. kan maile nogle billeder i morgen hvis det har interesse??

Knus Sara

Ja det ville være helt super hvis du ville det.

Det lyder lige som sådan en jeg søger

Anmeld

20. august 2010

Malthesmoar

forår skriver:

Dea

http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=5053&attrib=1&attrib1=2396

Anmeld

20. august 2010

Ayasmor

forår skriver:

Ja det ville være helt super hvis du ville det.

Det lyder lige som sådan en jeg søger

Super... jeg ligger lige nogle billeder ind i tråden senest imorgen.. skal lige have hentet den op fra kælderen af.. Har også matchene futter til hvis det er?? tager bare billeder af det hele

Anmeld

20. august 2010

Ayasmor

forår skriver:

Dea

Så er der billeder.. beklager de lidt hurtige billeder.. Farven er en anelse mørkere på billederne end i virkeligheden.. Nærbilledet af velcroen hvor huen kan sættes på, viser at syningen har været gået lidt løs, men er syet fast igen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2010

forår

Ayasmor skriver:

Så er der billeder.. beklager de lidt hurtige billeder.. Farven er en anelse mørkere på billederne end i virkeligheden.. Nærbilledet af velcroen hvor huen kan sættes på, viser at syningen har været gået lidt løs, men er syet fast igen.

Den er så fin

200kr med futterne?

Anmeld

20. august 2010

Ayasmor

forår skriver:

Den er så fin

200kr med futterne?

Vi kan godt sige 200 PP. inkl. futterne??

Anmeld

20. august 2010

forår

Ayasmor skriver:

Vi kan godt sige 200 PP. inkl. futterne??

Det vil jeg rigtigt gerne

Sender du dine konto oplysninger i et brev til mig? og hvor meget bliver portoen, ved du det?

Anmeld

24. august 2010

forår

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.