Så endte vi på privatklinik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Riksen

Sikke meget du/I må gå igennem. Jeg kan godt forstå at du synes at det er hårdt at føle at både din krop og behandlingssystemet arbejder imod jer og babyprojektet. Og at skulle udskyde projektet en måned - det må føles som en evighed, selvom det "kun" drejer sig om en enkelt måned.

Men selvom I gennemgår en hård prøvelse, så lyder det bare rigtigt skønt i mine ører, at I kan få hjælp af familien og blive tilknyttet en privatklinik. Sikken dejlig familie I har!

Jeg håber at det bliver et kortere behandlingsforløb, der giver et fantastisk dejligt resultat

Stort kram fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej søde, jeg har først fået læst dit indlæg ordentligt nu, da jeg har været lidt off.

Sikken masse ting at skulle trækkes med, men det lyder som den helt rigtige ting at gøre for, at i kan komme igang nu.

Så pyt med pengene som du skriver. Det er sådan en lille ting når man bare virkelig ønsker sig et barn.

Jeg håber inderligt, at det bliver vejen frem for jer, og at i føler jer godt tilpas med beslutningen.

Synes virkelig du er sej. Tager hatten af for, hvor godt du klarer dig trods strabadserne.

Kæmpe knus herfra

Anmeld

23. august 2010

MM1987

N&J skriver:

Ville bare lige ønske jer held og lykke med det.. 

Tror også I har taget den rigtige beslutning, og når det så lykkes så ved I med sikkerhed det var den rigtige..

Krydser finger for at den er der i første eller andet forsøg.. men det er jeg nu sikker på den er..

1000 tak...

Vi var til første samtale i lørdags, og vi har bare en rigtig god fornemmelse...

Anmeld

23. august 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Dejligt at i har taget den beslutning, men ærgerligt at skulle sådan en rutchetur igennem først. Skidt med pengene. Er sikker på at denne beslutning er meget mere end 20.000 eller 40.000 kr værd.

Held og lykke, krydsede fingre og kram herfra

Vi var til første samtale i lørdags, og det tegner rigtig godt, der er bare ro på... Det er virkelig dejligt...

Det med pengene skal vi nok finde ud, vi er heldige at Jans forældre kunne låne os dem..

Anmeld

23. august 2010

MM1987

Riksen skriver:

Sikke meget du/I må gå igennem. Jeg kan godt forstå at du synes at det er hårdt at føle at både din krop og behandlingssystemet arbejder imod jer og babyprojektet. Og at skulle udskyde projektet en måned - det må føles som en evighed, selvom det "kun" drejer sig om en enkelt måned.

Men selvom I gennemgår en hård prøvelse, så lyder det bare rigtigt skønt i mine ører, at I kan få hjælp af familien og blive tilknyttet en privatklinik. Sikken dejlig familie I har!

Jeg håber at det bliver et kortere behandlingsforløb, der giver et fantastisk dejligt resultat

Stort kram fra mig

Tak 

En måned er desværre rigtig lang tid med min sygdom, og så var det ikke engang sikkert det kun var en måned, det kunne nemt blive 2, og så ville det gentage sig næste gang. Nu kan vi nå 3 forsøg på den samme tid som 1 forsøg på OUH. 

Det er så dejligt at de ville hjælpe... Det var en kæmpe lettelse. 

Nu skal det bare godt godt..

Anmeld

23. august 2010

MM1987

Alexis skriver:

Hej søde, jeg har først fået læst dit indlæg ordentligt nu, da jeg har været lidt off.

Sikken masse ting at skulle trækkes med, men det lyder som den helt rigtige ting at gøre for, at i kan komme igang nu.

Så pyt med pengene som du skriver. Det er sådan en lille ting når man bare virkelig ønsker sig et barn.

Jeg håber inderligt, at det bliver vejen frem for jer, og at i føler jer godt tilpas med beslutningen.

Synes virkelig du er sej. Tager hatten af for, hvor godt du klarer dig trods strabadserne.

Kæmpe knus herfra

Held og lykke med jeres 2. forsøg. Kan godt forstå du er off nogen gange, det er jeg også - det er hårdt, og følelserne rutcher...

Vi er kommet rigtig godt i gang, efter vores første samtale i lørdags, nu skal det hele bare lige tages ind, så jeg kan slappe af igen - og så kommer der forhåbentligt gode resultater ud af det...

1000 tak - men klare det ikke altid lige godt, der er grædt mange tårer..

Anmeld

23. august 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Held og lykke med jeres 2. forsøg. Kan godt forstå du er off nogen gange, det er jeg også - det er hårdt, og følelserne rutcher...

Vi er kommet rigtig godt i gang, efter vores første samtale i lørdags, nu skal det hele bare lige tages ind, så jeg kan slappe af igen - og så kommer der forhåbentligt gode resultater ud af det...

1000 tak - men klare det ikke altid lige godt, der er grædt mange tårer..

Hej søde, godt at i har fået ro på!!!!

Men gud hvor jeg bliver skræmt... Vi skal jo til og igang på OUH...

Anmeld

23. august 2010

Becks

Jeg synes det er så flot at I har taget dette valg.. For i et projekt som dette, kræver det ro i én selv, men også de omgivelser det sker! Så dejligt I har fundet jer et sted, hvor der er den ro søde.. Er sikker på det nok skal lykkedes jer!

Anmeld

23. august 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Hej søde, godt at i har fået ro på!!!!

Men gud hvor jeg bliver skræmt... Vi skal jo til og igang på OUH...

Det skal du ikke være. 

Hvis det ikke var på grund af min sygdom så havde vi fortsat derude. Behandlingen på OUH har jeg intet at sætte på, det er ventetiden jeg desværre ikke kunne leve med, fordi min sygdom hele tiden bliver værre, når jeg er ude af min medicin.

Anmeld

23. august 2010

MM1987

Tutter skriver:

Jeg synes det er så flot at I har taget dette valg.. For i et projekt som dette, kræver det ro i én selv, men også de omgivelser det sker! Så dejligt I har fundet jer et sted, hvor der er den ro søde.. Er sikker på det nok skal lykkedes jer!

Tak...

Vi syntes det var den eneste acceptablemulighed. Vi kunne hverken fortsætte på OUH, og klare den ventetid - eller vælge at stoppe og jeg skulle starte i medicin igen - så vi er heldige at Jans forældre kunne låne os penge til den sidste mulighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.