Så endte vi på privatklinik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.701 visninger
49 svar
0 synes godt om
20. august 2010

MM1987

Nå, det bliver en længere historie...

Vi fik afvide før sommeren at klinikken åbnede for tilmeldning til kort IVF d. 18. august. Så jeg har taget p-piller så jeg kunne time min mens. Jeg tog så den sidste p-pille i mandags, og tjekkede endda på OUH's hjemmeside at det stadig var d. 18. 

Idag får jeg så min mens, og vil ind og tjekke noget andet, og ser så at du har udskudt tilmeldning til behandling d. 25..

Jeg bryder fuldstændigsammen. Jeg ved godt det "kun" handler om en måned, men jeg har bare haft det så skidt med min gigt at jeg flere gange har overvejet at stoppe inden denne her gang, fordi jeg føler min krop siger fra. 

Jeg ringer derud, men der er ikke noget at gøre, de kan ikke udfører behandlingen fordi håndværkerne ikke er færdige. 

Det vi så kan gøre er at melde os til behandling nu, men istedet for en kort bliver det en lang IVF. Det forsøger jeg så at affinde mig med - men så kommer der lige endnu et MEN...

Der er så mange der melder sig til behandling, så det er ikke sikkert jeg kan få en plads, og selvom de ville tage hensyn til min sygdom kunne hun se at vi ikke var blevet afvist før, så hun blev bare ved med at sige at vi ikke skulle regne med noget. 

Jeg græd, Jan græd - vi er helt ude af den. Jeg føler jeg skal vælge imellem min fysik eller psyke - et valg jeg slet ikke kan tage.

Jeg ringer til min mor og græder helt vildt, først siger hun at hun synes vi skal stoppe, så argumentere jeg mod det, så siger hun at vi skal fortsætte, så argumentere jeg mod det. Jeg er ved det bare ikke...

Jeg ender så med at ringe til IVF klinik Odense - og de kan tage mig i kort IVF behandling NU. 

Jan ringer til sine forældre, og vi får lov til at låne pengene til gå igennem behandling på privatklinik. 

Vi er begge faldet til ro, og er rigtig glade for vi har valgt at gøre det sådan - 20.000 (hvis det lykkedes første gang) - 40.000 (hvis det lykkedes 2. eller 3. gang) er mange lige nu, men det er ikke mange penge hvis vi tænker over længere tid... og så ved vi at vi har gjort alt hvad vi kunne...

Puha - der er blevet grædt rigtig meget her i eftermiddag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

otlitrom

I har gjort det helt rigtige for Jer! Det kunne jeg høre på dig!

Fortalte Hallur det, da han kom hjem, og han sagde bare: Sådan!! God beslutning!! Penge betyder ingenting i den her kamp, det finder man ud af, når det virkelig gælder!!

Du ved, hvor jeg er!

Anmeld

20. august 2010

dorthemus

Åh altså! Det gør ondt langt ind i mig  Det er så umenneskeligt hårdt, at I skal så meget igennem for at få drømmebarnet.

Jeg sender dig mit største og varmeste kram

Jeg synes det lyder som om du er afklaret og det er en god plan!

Anmeld

20. august 2010

MetteT

Vil bare lige sige jeg har læst dit indlæg og give dig et stort knus og ønske jer rigtig meget held og lykke...

Knus Mette

Anmeld

20. august 2010

AA10

ej hvor gør det mig ondt... kan ikke forstå din smerte ligemeget hvor meget jeg prøver men hvor gør det ondt... synes heller ikke at det er fair man skal betale for det, men det er så bare min holdning... Ej jeg håber virkelig af hele mit hjerte at det lykkes for jeg denne gang

held og lykke knus

Anmeld

20. august 2010

MM1987

kitty skriver:

I har gjort det helt rigtige for Jer! Det kunne jeg høre på dig!

Fortalte Hallur det, da han kom hjem, og han sagde bare: Sådan!! God beslutning!! Penge betyder ingenting i den her kamp, det finder man ud af, når det virkelig gælder!!

Du ved, hvor jeg er!

Orh... 1000 tak, det var rigtig rart lige at tale med dig bagefter...

Det hele går bare så stærkt - først ned så op... Ja det er godt nok forvirrende, og alle følelserne er i spil.

Dejligt at høre i også synes det lyder rigtigt, at det ikke bare er os der er utaknemlige og utålmodige...

Anmeld

20. august 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Åh altså! Det gør ondt langt ind i mig  Det er så umenneskeligt hårdt, at I skal så meget igennem for at få drømmebarnet.

Jeg sender dig mit største og varmeste kram

Jeg synes det lyder som om du er afklaret og det er en god plan!

1000 tak...

Der er bare så meget på engang - og så bliver det for meget. 

Men det er den rigtige beslutning, og nu skal det nok lykkedes - og forhåbentligt uden mange flere bekymringer, andet end 1 eller 2 streger - alt det der udenoms er fjernet (for 20.000 - 40.000 kr.)

Anmeld

20. august 2010

MM1987

MetteT skriver:

Vil bare lige sige jeg har læst dit indlæg og give dig et stort knus og ønske jer rigtig meget held og lykke...

Knus Mette

Mange mange tak

Anmeld

20. august 2010

MM1987

AA10 skriver:

ej hvor gør det mig ondt... kan ikke forstå din smerte ligemeget hvor meget jeg prøver men hvor gør det ondt... synes heller ikke at det er fair man skal betale for det, men det er så bare min holdning... Ej jeg håber virkelig af hele mit hjerte at det lykkes for jeg denne gang

held og lykke knus

Mange tak

Nej, men vi vælger at betale for at komme først i køen og slippe for bekymringer - og det er egentlig okay... Hele systemet er så presset pga af den nye lov... Så er ikke sure på OUH...

Anmeld

20. august 2010

AA10

Mia Maia skriver:

Mange tak

Nej, men vi vælger at betale for at komme først i køen og slippe for bekymringer - og det er egentlig okay... Hele systemet er så presset pga af den nye lov... Så er ikke sure på OUH...

ja det er rigtig nok men rigtig meget held og lykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.