Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kjole med Blomster str 1½ - 2 år - 10 ppLyserøde Body'er str 80 - 15 pp pr stkBukser str 92 - 10 ppMolo jakke (slidt) 25 ppStrik - 15 pp H&M Kjole str 50 - 15 ppBukser str 68 - 15 pp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min første jul dragt str 74 (mangler en knap ved den ene fod) 15 ppHello Kitty Kjole str 50 - 25ppRød Sommer/efterårs jakke str 80 - 15ppCowboy kjole str 80 - 15ppThermosæt Pink Str 74 (80) Kun brugt meget lidt 50pp
Dyre Tank top str 68 - 15ppLyserød T shirt m blomster str 86 - 10ppHvid T shirt m blomst str 86/92 - 10ppDragt m flodhest str 86 - 15ppDynejakke str 92 - 25pp
Slet ingen der ka bruge noget af det????
loppen82 skriver: Slet ingen der ka bruge noget af det????
Heyyyy jeg vil godt købe hello kitty dragten og de der næsehorn bukser ....
Knusss Linda
Altså nu lyder det nok mega surt, men er du ikke blevet mindet om flere gange at du kun må oppe en gang om ugen?
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: Heyyyy jeg vil godt købe hello kitty dragten og de der næsehorn bukser .... Knusss Linda
Er det de lille og lyserøde bukser? det er flodheste... hehe
loppen82 skriver: Er det de lille og lyserøde bukser? det er flodheste... hehe
Jaaaaa det er lige dem .. flodhest /næsehorn Toomaat/ tomattt
Laulund87 skriver: Altså nu lyder det nok mega surt, men er du ikke blevet mindet om flere gange at du kun må oppe en gang om ugen?
Har IKKE oppet... men prøv at kigge efter i andres indlæg i stedet for KUN at være efter mig.
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: Jaaaaa det er lige dem .. flodhest /næsehorn Toomaat/ tomattt
Ska vi sige 70 incl porto?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128