Uge 39 - bliv nu stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Miia90

SpunkenJo  : lad vær med og køre i det jeg skrev. har jo ikk ment noget ondt i det. den er jo bare anderleds. den er jo selvfølgelig fantastasik og alt det der, man kan jo nemt se hvordan den lille ligger.

lad vær med og hak på mig,  var min første tanke da jeg lige så billedet, så bare lige det der blev skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

MM1987

Ihh du er så simpelthen så fin gravid...

Tror nogen synes den ser "sjov" er fordi du har en lang overkrop, så maven starter ikke helt oppe under brystet - og så samtidig med den lille allerede er klar...

Jeg synes du er vildt smuk gravid - det sidder kun lige på maven - det er sådan noget jeg drømmer om

Anmeld

20. august 2010

4kløver

syndes det er en fin mave og der er da lige før man kan se hvordan den ligger

vær glad for at du ikke ha en patte holder (som jeg kaldte min da jeg var gravid med nr 2)

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

Miia90 skriver:

SpunkenJo  : lad vær med og køre i det jeg skrev. har jo ikk ment noget ondt i det. den er jo bare anderleds. den er jo selvfølgelig fantastasik og alt det der, man kan jo nemt se hvordan den lille ligger.

lad vær med og hak på mig,  var min første tanke da jeg lige så billedet, så bare lige det der blev skrevet

Som jeg skrev tidlgere ( og inden du selv nåede at poste det)
så et jeg overbevist om du ikke mener noget grimt med det.

Men kan kun gentage. At gravide kvinder er bare smækstoppede med urimelige hormoner, som kan gøre enhver normal person klar til indlæggelse!

No hard feelings fra min side, men ku ikke lade være at kommentere det var en uheldig udmelding (som jeg jo også var ret sikker på du ike mente noget negativt med)

det skrevne ord kan bare så nemt misforstås.....

Go weekend

Anmeld

20. august 2010

Kløver

Asa skriver:

tor" style="height:310px;width:100%;">

nøj hvor vildt, gad godt kunne se med røntgen, og se præcist hvordan den lille ligger hvor er det spændende, ser jo ud som om den ligger så det kan blive når som helst 

Anmeld

20. august 2010

Dansker I Holland

Asa skriver:

Hejsa Jeg vil bare sige at det er en super flot mave du har Selvom den er specielt i forhold til hvad man plejer at se her på siden, så synes jeg i hvert fald godt at du kan være stolt af den Og som de andre skriver, så kan man jo osse bedre se hvordan den lille ligger i maven Hihi... Tillykke med maven og håber du snart får din bebs i armene

Knus Sussie 27+4

Anmeld

21. august 2010

Asa

Mange tak! 

Ja, man kan jo tydeligt se hvordan det ligger og hovedet ligger og trykker helt ned i mit bækken! av av.. men det føles jo også somom der er et tyndt lagt hud og så en baby, så jeg har været enormt bange for at få mange mange strækmærker, men de er så ikke kommet endnu

Anmeld

21. august 2010

BinaMor

ej hvor er du heldig med sådan en formet mave. så kan man rigtig se baby!. jeg ville lidt ønske min mave var sådan.. istedet for denne kæmpe badebold jeg render rundt med du blir slank igen allerede samme dag du har født

Anmeld

21. august 2010

Asa

Ja, jeg er i hver fald glad for den  

Hehe, det siger alle til mig, men jeg har næsten taget 15 kg på, sååå men ja, jeg ved ikke helt hvor de er henne, måske jeg an se kg når jeg har født  

Anmeld

21. august 2010

MetteMTH

Asa skriver:

Du ser fin ud.. Hvor meget vejer den lille bebs? For selvom du ikke er særlig stor kan babyen jo godt veje meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.